opnå det trimmet look


JoboZ
 Share

Recommended Posts

Går ud fra du mener 12 gentagelser 3 gange? Mna plejer at formulere det omvendt... Bare for at undgå forvirring :smile:

Selv en meget moderat trænet krop kan komme til se udemærket ud med en lav fedt procent, så hvis målet er at blive trimmet så skal fedt procenten ned...

Link to comment
Share on other sites

Ok det er tit man hører flok stiller det spørgsmål med at blive trimmet. Og selvfølgelig skal man smide spækket.

Men betyder det så at det er fuldstændig lige meget om man kører 6 8 10 12 eller 16 rep i sine set?????

i forhold til hvor fra og hvor hurtigt fedtet forsvinder, ja.

Link to comment
Share on other sites

i forhold til hvor fra og hvor hurtigt fedtet forsvinder, ja.

hvad med i forhold til muskelmasse? - har altid tænkt at man skulle træne tungt for at blive stor, dvs 5x5 (i de store) og ellers 3x8. Men jeg synes at have læst forskellige steder at det er omvendt, så jeg er lidt forvirret :blink:

Link to comment
Share on other sites

hvad med i forhold til muskelmasse? - har altid tænkt at man skulle træne tungt for at blive stor, dvs 5x5 (i de store) og ellers 3x8. Men jeg synes at have læst forskellige steder at det er omvendt, så jeg er lidt forvirret :blink:

Der er det bestemt ikke lige så simpelt, så det kan ikke koges ned til at x sæt med y reps altid er bedst.

For muskelmasse er det generelt omkring 5-15 reps pr sæt, hvor den tunge ende giver mere til styrken. Antal sæt afhænger meget af personens niveau.

Hvis du kigger dig omkring i logbøgerne vil du se der er mange veje til Rom (ikke forkortelsen :smile: ).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share