Tips, triks og tryllekunstre til cut...


Juvic
 Share

Recommended Posts

Hey Mol'er!

Jeg er igang med at cutte, og vil gerne høre om I har nogle tips og triks til at gøre det nemt og let.

Pt. spiser jeg meget Cheasy youghurt, kalkun, brune ris og frosne grønsagsblandinger. Hvor jeg laver store portioner af gangen, som jeg kan spise af nogle dage i træk.. Dog synes jeg nemt det bliver meget kedeligt og trivielt. Så ville høre om I har nogle - nemme og hurtige - cut-venlige opskrifter til dagenes måltider?

Hvad gør I f.eks. hvis I skal ud til en ven eller andet ? Tager I jeres egen mad med, eller spiser I bare det som de andre?

Synes nemt man kan køre sig ind i nogle faste - og lidt upraktiske - rammer. Altså med at man skal spise der og der, og det skal være det og det.. Kan I følge mig ?

På forhånd tak

Joakim

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil foreslå dig at spise præcis det samme som du gør normalt bare i mindre mængder. Så bliver det ikke trivielt og du kan sagtens spise hos andre mennesker. Du spiser blot mindre end du eller ville gøre.

Hvis du har problemer med sult fylder du bare op med lav-kcal grøntsager.

agurker er en god ting! og drik masser af vand!

Link to comment
Share on other sites

Fyr op for en wok. Der kan man virkelig blande mange slags grøntsager i. Brug kalkun og kylling for at få det til at fylde noget. Og Som "dressing" steger jeg nogle gange i soya eller putter en dåse finthakket tomater i til sidst.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share