Skaver mellem benene...


-=Nosa=-
 Share

Recommended Posts

Jeg er begyndt at få så store lår pga. træningen. Det er som sagt godt nok, men der er noget der irriterer mig grænseløst :annoyed:

Når jeg går helt normal går lårenen mod hinanden hele tiden og skaver laver mærker (sindsygt strees moment i hverdagen) Ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre. Det skal ikke lyde som jeg har pro bb lår og de virker bare alm. Men de er vokset meget... Er der noget man kan gøre ud over at smøre det ??

Link to comment
Share on other sites

Jeg er begyndt at få så store lår pga. træningen. Det er som sagt godt nok, men der er noget der irriterer mig grænseløst :annoyed:

Når jeg går helt normal går lårenen mod hinanden hele tiden og skaver laver mærker (sindsygt strees moment i hverdagen) Ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre. Det skal ikke lyde som jeg har pro bb lår og de virker bare alm. Men de er vokset meget... Er der noget man kan gøre ud over at smøre det ??

Hvad med at tage et par tights på inden under bukserne?

Link to comment
Share on other sites

Det var da noget af et luksus problem :nissetunge: men jeg har det selv på samme måde, dog er min hud ved inderlårene blevet rigtig blød, præcis som babyhud, men der er ikke kommet mærker eller noget.

Der skal også noteres at jeg ikke har nogen hår på selve stedet hvor benene skraver sammen.

Så det kan jeg ikke få til at hænge sammen hehe

Edited by R0mme1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share