Spinningsæt tilbud - HJÆLP


Spurven
 Share

Recommended Posts

Hej Spurv. Selv er jeg ikke nervøs for at købe på netbutikker, men en ting jeg aldrig vil købe er sko. Det er så vigtig, at de passer godt, at jeg hellere vil besøge butikken og være sikker på, at det man får, er det der passer. Selvfølgelig kan du sende varen tilbage, hvis den ikke passer, men så går fidusen snart fløjten. I øvrigt er der stor forskel i numrene både fra producent til producent og for producentens varer indbyrdes. Men der er måske andre, der har andre erfaringer. Hilsen Per

Link to comment
Share on other sites

Hej,

Har fundet følgende tilbud.

Tilbuddet

Desuden vil jeg gerne vide hvad størrelse man skal gå efter i sko? - bruger normalt 42-43

Mvh

Spurven

En måde hvorpå man kunne sænke risikoen for at vælge den forkerte størrelse er ved at gå ned i sin lokale cykelbiks/sportsforretning og prøve sko i forskellige mærker (læs: det mærke man har fundet et tilbud på online).

Der er selvfølgelig forskel på de forskellige modeller, men jeg vil tro forskellen fra model til model indenfor samme mærke er mindre end fra mærke til mærke.

Link to comment
Share on other sites

Når du køber cykelsko, skal du som hovedregel gå et nr over din normale skostørelse. Det gælder eks.vis Shimano (som man kan leje i SATS) og Adidas, som jeg selv har købt her: http://www.bikebuster.dk/detaljer/15683.html (de har i øvrigt også alm. butikker).

Når det er sagt, så: Kan du komme til at prøve før du køber, så gør det dog!

:alright:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share