Smerter


powersvin2
 Share

Recommended Posts

Hej mol

Før hen da jeg spillede badminton, var jeg ikke mærket af skader udover nogle få overbelastninger og fiberspringninger. Efter jeg begyndt at styrketræne, oplever jeg en stor irritation/stress faktor omkring ankel og akildescenen, når jeg spiller badminton. Disse smerter mærker jeg ikke under træningen i centret.

Lægen siger jeg intet fejler, udover mine led let stresses.

Hvad kan jeg med fordel anvende for at mindste denne irritation?

Tænker på ting som ankel støtter, indlæg i skoene osv.

Har folk nogle erfaringer om optræningen af ankel og akildescenen

Link to comment
Share on other sites

Hej mol

Før hen da jeg spillede badminton, var jeg ikke mærket af skader udover nogle få overbelastninger og fiberspringninger. Efter jeg begyndt at styrketræne, oplever jeg en stor irritation/stress faktor omkring ankel og akildescenen, når jeg spiller badminton. Disse smerter mærker jeg ikke under træningen i centret.

Lægen siger jeg intet fejler, udover mine led let stresses.

Hvad kan jeg med fordel anvende for at mindste denne irritation?

Tænker på ting som ankel støtter, indlæg i skoene osv.

Har folk nogle erfaringer om optræningen af ankel og akildescenen

Din historie er lidt tynd - forstået på den måde at der ikke er så meget at gå efter!

Hvis det du beskriver er en oplevelse af ikke at kunne det samme som man altid har kunnet, så velkommen i klubben. Men jeg synes at jeg mellem linierne kan læse at du har ændret i din træning = Mindre badminton + mere styrke træning.??

Der er jo derfor en stor sandsynlighed for at de øvelser du laver under styrke træningen ikke understøtter de behov du har i badminton.

Altså giv lidt info om hvad du laver nu og hvilke problemer du oplever.....

Hilsen Gribben :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share