Troværdig max puls?


Dixon
 Share

Recommended Posts

Hej allesammem.

Jeg har lige været ude at løbe en lille tur på ca. 7,5 km. Bagefter sagde mit puls ur at min max puls havde været på 219!, Godt nok pressede jeg mig selv meget på slutningen af ruten. Men syntes godt nok det lyder meget vildt. Puls uret er et jeg har fået igennem et abonoments tilbud ved iform.

Derudover mente pulsuret at min gennemsnits puls lå på 190 under turen.

Jeg har kun haft brugt uret under en løbe tur før og der måle det følgene:

Max: 201

Gennemsnit: 180

Jeg er 22 år og i en udemærket form.

Så mit spørgsmål er om jeg bør stole på uret eller om det har målt helt i skoven ?

Link to comment
Share on other sites

Har et lignende ur og synes det er lidt underligt.. Mit har sagt at min makspuls skulle kunne blive 231 eller noget der omkring.. Dog har jeg kun set med mine øjne en makspuls på 213 da jeg pressede alt hvad jeg kunne..

Om det passer?? :blink: Tvivler godt nok meget.. Tror man skal tage det med et gran salt.. Men er jo sådan set også lige meget om det viser 197 eller 219.. nu kan du jo bare bruge det til at finde ud af hvilken zone du f.eks. gerne vil løbe i.. :superman:

Link to comment
Share on other sites

Har et lignende ur og synes det er lidt underligt.. Mit har sagt at min makspuls skulle kunne blive 231 eller noget der omkring.. Dog har jeg kun set med mine øjne en makspuls på 213 da jeg pressede alt hvad jeg kunne..

Om det passer?? :blink: Tvivler godt nok meget.. Tror man skal tage det med et gran salt.. Men er jo sådan set også lige meget om det viser 197 eller 219.. nu kan du jo bare bruge det til at finde ud af hvilken zone du f.eks. gerne vil løbe i.. :superman:

Mit ur er også helt fucked.. jeg har smidt det ud.. jeg kender mine pulsværdier rimlig godt.. men det passende heller ikke med det uret sagde...

miss female

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share