Fiskekapsler


Rommy89
 Share

Recommended Posts

Jeg er hårdt ramt af strækmærker, og derfor er jeg gået til kamp ved at indtage omega + 3-6-9.

Efter jeg er begyndt at tage dem, er det begyndt at kilde en lille smule i mine strækmærker.

Hvad kan det skyldes?

Skal lige siges at det er meget svagt kilden, som har været der måske et par gange om dagen, og gået væk igen efter lidt kradsen - altså ikke noget der er forstyrrende eller andet.

Link to comment
Share on other sites

Efter jeg er begyndt at tage dem, er det begyndt at kilde en lille smule i mine strækmærker.

Hvad kan det skyldes?

De helt oplagte forklaringer er:

1. Indbildning: prøv at fokuser på dine fingerspidser, så vil du pludselig også kunne mærke dem;

eller

2. At det rent faktisk kilder i dine strækmærker men at det ikke har noget med fiskeolien at gøre.

For nu at sige det lidt direkte. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
De helt oplagte forklaringer er:

1. Indbildning: prøv at fokuser på dine fingerspidser, så vil du pludselig også kunne mærke dem;

eller

2. At det rent faktisk kilder i dine strækmærker men at det ikke har noget med fiskeolien at gøre.

For nu at sige det lidt direkte. :)

Hader når man siger den skal sende en mail når folk svarer, og den så ikke gør det :crazy:

Nå, men tak for dit svar.

Det kan godt være rigtigt, men jeg synes nu ellers det var så sikkert :nonono:

Men har ikke mærket noget siden dengang. Så det er nok gået i sig selv :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share