protein/kulhydrat/kreatin


kspr16
 Share

Recommended Posts

Skal man tage det før eller efter træning?

Må man tage det både før OG efter træning?

Hvor meget skal man tage af hvert?

Må man blande alle 3 dele op i ET glas samlet?

Mvh. Kasper

Ps. Hvad synes i er bedst - mavebøjninger eller AB King Pro?

Afhænger af hvad du ellers har af indtag fra egen kost, men det studie Morten har lavet en forsideartikel over har haft fornuftige resultater ved at blande kreatin, kulhydrat og protein og indtage lige før samt lige efter træning.

Mængden af pulver, afhænger igen af dit eget næringsindtag i løbet af dagen, samt selvfølgelig tidspunkt for indtagelse i forhold til træning.

Du må gerne blande.

PS: mavebøjninger :smile:

Link to comment
Share on other sites

Afhænger af hvad du ellers har af indtag fra egen kost, men det studie Morten har lavet en forsideartikel over har haft fornuftige resultater ved at blande kreatin, kulhydrat og protein og indtage lige før samt lige efter træning.

Mængden af pulver, afhænger igen af dit eget næringsindtag i løbet af dagen, samt selvfølgelig tidspunkt for indtagelse i forhold til træning.

Du må gerne blande.

PS: mavebøjninger :smile:

Mange tak for svaret.

Jeg har læst den forside artikel nu og har fået at vide jeg både kan tage før og efter træning, men der står ikke hvor meget jeg skal tage før og efter træning?

Skal jeg tage 20g protein/20g kuldhydrat/5g kreatin, både før og efter? eller hvordan? Hvis du kan svare på det :D

Tak.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share