Kreatin program


Rommy89
 Share

Recommended Posts

Hej MOL.

Jeg vil nu igang med kreatin for første gang, og har læst mig til alt jeg kunne finde om det.

Så det jeg regner med at gøre er:

Første 5 dage tager jeg 4 * 4 gram fordelt over dagen, med rigeligt af vand til.

Efter de 5 dage vil jeg tage 4 gram kreatin i min shake efter træning mandag, onsdag og fredag.

Det vil jeg gøre i 2 måneder, efterfølgende vil jeg så holde 2 måneders fri. Og sådan kører det hver gang..

Er det ok, eller skal der justeres lidt? Er det også iorden at tage 4 gram på en gang i min shake efter træning?

Tak :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Hey..

jeg har taget 3 * 7 g kreatin i 5 dage og jeg er overrasket over at det har virket så godt som det har. jeg er gået 2 rep op i bænkpres og 4 i armcurls og det er sket fra den ene træning til den anden. jeg går også ned på 4-5 g pr. dag fra og med om 2 dage. det kan selvfølgelig være at det er psykisk påvirkelse at det er gået så godt men det ændrer ikke på resultatet.

så thumbs up til kreatin, det smager bare ikke så godt og det opløses ikke i vand.

held og lykke med træningen.

Link to comment
Share on other sites

hey...

Nej som sagt opløses det ikke i vand. Jeg har prøvet det og jeg endte med at skulle røre mens jeg drak det for at det ikke bundfældede. Mælk virker bedre for mig og det virker som om at jo federe mælken er desto bedre blandes det.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share