Feedback på program


Prosendal
 Share

Recommended Posts

Hey.. er igang med at cutte, men er blevet lidt træt af mit gamle split program med 3 dage på 1 dag af osv..

Her er mit nye udkast til programmet..

Dag 1: Forlår, læg og bryst

Dag 2: Hård skulder, arm, mave

Dag 3: Fri

Dag 4: Baglår, læg og ryg

Dag 5: Cardio, let skulder

Dag 6: Fri

Dag 7: dag 1 osv..

Er som sagt ved at cutte, så vil blot forsøge at bibeholde massen og evt. få lidt mere..

Mine ben er dem som mangler mest, resten af kroppen følger meget godt med...

Her er programmet med hvilke øvelser jeg vil køre..

Dag 1: Squat, leg press, leg ext, standing calf raises, bench press, incline bench press, flyers

Dag 2: Skulder press, rear delt row, uprigt row, schugs, standing biceps curl, french press, preacher curl, triceps dips, 8minuts abs

Dag 3: fri

Dag 4: deadlift, lunge, lying leg curl, standing calf raises, bent over rows, pull down, seated row

Dag 5: Cardio, external rotating, internal rotation, lateral raise

Dag 6: fri

Dag 7: Dag 1

Øvelserne ligger på 3-5sætx5-10rep

Ud over programmet cykler jeg 20km mandag til fredag og løber 6km lørdag..

Kom endelig med evt. forbedringer, rettelser osv. Vil hellere træne en dag ekstra end at træne længere tid..

Omkring kosten: Indtager 2400kcal dagligt med en fordeling ligger på 40/35/25 - 40/40/20

Edited by Prosendal
Link to comment
Share on other sites

:0 du siger at du gerne vil bibeholde så meget masse som muligt, så ville jeg mene det var på høje tid at kikke på dit KCAL inbdtag, som man kan se på dit fine profil billede, ser du ud til at have en ok vægt, så jeg ville skyde på at din BMR ligger på omkring 2.2k - 2.4k, dvs at du når at dække dit basal stofskifte med 2400 KCAL, så resten af den energi kroppen skal bruge til at cykle 20km, træne og ellers lave daglig dags aktiviteter skal den hente fra depoter ex. din muskelmasse.

jeg tror du skal passe på med ikke at køre det for stramt, du spiser alt for lidt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share