Hvilket program ville i vælge?


Domino
 Share

Recommended Posts

Hej! For nyligt er en af min kammerater begyndt, at træne samme sted som mig. Han nybegynder, og formålet er at opbygge noget masse.

han kørte i et stykke tid efter et program jeg havde givet ham, men i dag var der så en instruktør, der mente at hendes program var en bedre ide!!

Hvilket program mener i fungere bedst?

program 1.

mandag: bryst, triceps, skuldre

tirsdag: vinge, biceps, ryg

onsdag: ben og mave

torsdag bryst, triceps, skuldre

fredag: vinge, biceps, ryg

program 2.

mandag: bryst og mave

tirsdag: ryg

onsdag: ben og mave

torsdag: biceps og triceps

fredag: skuldre og mave

På forhånd tak!

Link to comment
Share on other sites

Hej! For nyligt er en af min kammerater begyndt, at træne samme sted som mig. Han nybegynder, og formålet er at opbygge noget masse.

han kørte i et stykke tid efter et program jeg havde givet ham, men i dag var der så en instruktør, der mente at hendes program var en bedre ide!!

Hvilket program mener i fungere bedst?

program 1.

mandag: bryst, triceps, skuldre

tirsdag: vinge, biceps, ryg

onsdag: ben og mave

torsdag bryst, triceps, skuldre

fredag: vinge, biceps, ryg

program 2.

mandag: bryst og mave

tirsdag: ryg

onsdag: ben og mave

torsdag: biceps og triceps

fredag: skuldre og mave

På forhånd tak!

Går ud fra at du ikke har skrevet muskelgrupperne i rækkefølge (ville være ked af at tage dødløft efter at træne vinger og biceps f.eks.) og så er det ikke særligt heldigt at der kun køres ben en gang om ugen i begge programmer, men ellers er program 1 det jeg ville vælge af de to, og så ville jeg smide noget mere ben træning ind.

Link to comment
Share on other sites

Det svært at sige når programmerne ikke er skrevet op, men øvelsesvalg, reprange osv osv .

Men ellers ville jeg klart foretrække program 1 da du kommer musklerne igennem flere gange om ugen. Det andet et ikke optimalt ifølge nutidens videnskabelige undersøgelser - hvis man så vælger at tro på dem :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share