Bill Starr


Dalfarra
 Share

Recommended Posts

Hej (:

Jeg har haft kig på et program fra Bill star, som ser således ud, med lidt ændringer fra mig selv, det er at finde her:

http://www.bodyzone.dk/forum/viewtopic.php?t=202

Jeg har forstået princippet i at øge i squat. Men hvad med alle de andre øvelser, hvordan skal man øge der?

Håber I kan give mig lidt hjælp (;

Man forsøger så at øge vægten hver uge. Bill Starr går ikke ind for ”cycling”, så hans programmer er ikke bygget op omkring progressionscyklusser. Man øger når man kan, og lader dagsformen råde.

Det er kun squatten der er lidt mere struktureret. Resten øger du når du kan. Husk at øge lidt, ikke blive grådig med øgningens størrelse.

Link to comment
Share on other sites

Det er kun squatten der er lidt mere struktureret. Resten øger du når du kan. Husk at øge lidt, ikke blive grådig med øgningens størrelse.

Okay :) det besvarede jo stort set alt! :D

Jeg har lige endnu et spørgsmål, så. Hvordan er det lettest at måle sit max, uden at skulle prøve flere 1000 gange?

Link to comment
Share on other sites

Okay :) det besvarede jo stort set alt! :D

Jeg har lige endnu et spørgsmål, så. Hvordan er det lettest at måle sit max, uden at skulle prøve flere 1000 gange?

Bare tag en moderat vægt og øg fra uge til uge. Du behøver ikke at teste dit max for at gå i gang.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor skulle du dog det?

Hvis du øger fra uge til uge skal du nok ramme muren før eller siden.

Submaksimal træning giver også en masse.

Nå okay. Jamen så vil jeg prøve det, mange tak for hjælpen ! Nu er jeg klar til at gå i gang ! :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share