CLA


Prosendal
 Share

Recommended Posts

Hey, har læst lidt om CLA og vil høre om nogle herinde har erfaringer med dette produkt?

Har læst forskellige steder om det hvor der er delte meninger..

her er en artikel om det fra MOL CLA Hvor de mener at virkningen er tvivlsom..

her er en artikel fra fødevarestyrelsen CLA

her en artikel fra helsenyt CLA Her mener de dog at virkningen er ganske fin

Men kom endelig frem hvis i har meninger/erfaringer eller andet omrking dette..

Edited by Prosendal
Link to comment
Share on other sites

Jeg er da faktisk også lidt nysgerrig omkring der rent faktisk sidder atleter derude der har PRØVET CLA tilskud på egen krop.

I forbindelse med mit studie har jeg læst en del videnskabelige artikler om emnet, så den side af sagen har jeg ret godt dækket. Men jeg kan nu godt lide at få min viden krydret med lidt praktiske erfaringer - det er altid godt at få sin viden fra forskellige sider :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har prøvet det engang for 2-3 år siden, det var dog ikke tabletter, men på flaske (Smagte super dårligt), jeg spiste ca en spiseske om dagen. Hvis det har en virkning, var den ret lille. Jeg var på kur, så det er selvfølelig svært at sige om det hjalp eller ej, mindre blev jeg da, men ikke på mirakel tid eller vis.

Om det virker eller ej aner jeg ikke rigtig, men jeg vil dog mene at det er et spild af penge. Spis ordenligt istedet for, sørg for at få en god blanding af de essentielle fedtsyrer (er vist dem, kan jeg ikke huske).

Man kan jo godt smide lidt Udo's i en shake og stadig bevare kcal underskud, mens man samtidigt får en god sammensætning af fedtsyrer.

Hvis man skal tænke over det, sådan logisk set, så er jeg lidt skeptisk. CLA har været på markedet i ca 3år nu og hvis det var sådan et mirakel middel, eller bare virkede nogenlunde, så tror jeg vi ville have hørt langt mere om det. Så om det har en effekt eller ej, vil jeg mene det er spild af penge. Hvis du er MR. MONEY, så køb et glas og prøv det selv, det har ingen bivirkninger (mm Så vidt jeg ved :innocent: ).

Men hvis nogen har positive resultater med CLA, kunne jeg da også godt tænke mig at høre det :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share