Jernhule på mallorca


schnipper
 Share

Recommended Posts

  • 10 months later...

Jeg vil gerne lige vække denne tråd til live igen. Jeg står og skal på ferie til Mallorca her i Juli og ville derfor være taknemlig såfremt nogen kan fortælle mig hvor man kan finde et træningscenter på Mallorca.

På forhånd tak.

Link to comment
Share on other sites

Det er afgjort en mulighed. Men såfremt det var det jeg havde i tankerne havde jeg nok ikke spurgt efter et center.

Jeg går ud fra at du så har et vigtigt planlagt stævne du er nødt til at træne til i præcis den uge?

Link to comment
Share on other sites

Jeg går ud fra at du så har et vigtigt planlagt stævne du er nødt til at træne til i præcis den uge?

Hvorfor går du ud fra det? Hvem siger jeg er nødt til det? Der kan være en million årsager til at jeg spørger efter det center, du vil måske gerne vide hvorfor?

Link to comment
Share on other sites

Fordi jeg ikke forstår du gider bekymre dig om det. Kald det nysgerrighed.

Bekymre mig om hvad? - Jeg tror du har nogle antagelser om hvorfor jeg spørger om det som ikke helt holder vand. Alternativt er du ved at brænde inde med med syrlige kommentarer om hvor lamt det er at træne i sin ferie, med mindre man har "et vigtigt planlagt stævne" som man skal træne op til. Jeg hælder mest til det sidste. Jeg vil da egentlig skide på hvad du forstår eller ikke forstår, eller hvad du syntes der er lamt eller ikke lamt. Jeg vil såmænd bare gerne vide hvilke centre der er på Mallorca. Det er jo ikke fordi jeg ikke har overvejet muligheden for en uges træningsfri.

Link to comment
Share on other sites

Bekymre mig om hvad? - Jeg tror du har nogle antagelser om hvorfor jeg spørger om det som ikke helt holder vand. Alternativt er du ved at brænde inde med med syrlige kommentarer om hvor lamt det er at træne i sin ferie, med mindre man har "et vigtigt planlagt stævne" som man skal træne op til. Jeg hælder mest til det sidste. Jeg vil da egentlig skide på hvad du forstår eller ikke forstår, eller hvad du syntes der er lamt eller ikke lamt. Jeg vil såmænd bare gerne vide hvilke centre der er på Mallorca. Det er jo ikke fordi jeg ikke har overvejet muligheden for en uges træningsfri.

altid godt med en god tone når man ønsker hjælp :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share