Headset til spinning


Donald
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger
Hej

Min kæreste skal til at begynde på uddannelsen som spinninginstruktør. Derfor skal hun bruge et headset.

Jeg har kun fundet 1 der koster 3500.- (Aeromic Cyclemic)

Det synes jeg er lige i overkanten, kender i andre ?

Mvh

Anders

Hej de er ret dyrere headset til spinning. Jeg tror måske du kan finde et til 3000 kr. men ellers vil jeg se efter et brugt.

Link to comment
Share on other sites

Det var dog vildt. Skal hun virkelig selv betale for et headset i det center, hun er tilknyttet...SKAL hun have et selv?

Indrømmet jeg vil også gerne have mit eget, men det er ikke nogen pligt i mit center og iøvrigt sys jeg også, at det er sygt dyrt. Tror vores koster 600 pr stk, men de varer så også 1 år og så er det ligesom sket. (dog er vi også mange der bruger det). Jeg vil lige undersøge mærket og så vender jeg tilbage.

Julie

Link to comment
Share on other sites

Det var dog vildt. Skal hun virkelig selv betale for et headset i det center, hun er tilknyttet...SKAL hun have et selv?

Indrømmet jeg vil også gerne have mit eget, men det er ikke nogen pligt i mit center og iøvrigt sys jeg også, at det er sygt dyrt. Tror vores koster 600 pr stk, men de varer så også 1 år og så er det ligesom sket. (dog er vi også mange der bruger det). Jeg vil lige undersøge mærket og så vender jeg tilbage.

Julie

Tak Julie det må du meget gerne.

Umiddelbart har hvert instruktør sit eget headset eller undlader at bruge et.

Link to comment
Share on other sites

I vores center er sendere og mikrofoner/headset ens til step og spinning. Headset fåes i mange prisklasser, faktisk helt ned til 216 kroner. Prøv at kigge her: Headset og her Headset

Alle headset passer dog ikke til alle sendere, så du skal først og fremmest vide hvilket system centeret kører med. I "mit" center har vi "WMS 40 Series PT 40 bodypack transmitter" og et headset til den koster ca. 450 kroner.

Edited by Tippi
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share