SkudTeknik


o1-Football
 Share

Recommended Posts

Hej, Har spillet fodbold i snart 7 år , og har været skadet i snart 6 måneder . Og så ville

jeg lige høre om der er nogle der har nogle øvelser så man få en god skudteknik iqen ?

Eller om der er nogle der har nogle links til nogle hjemmesider hvor der er sårn nogle fodbold øvelser ??

Please hjælp mig !!! :b

Skudteknik får du kun ved at sparke til en bold

Link to comment
Share on other sites

Skudteknik får du kun ved at sparke til en bold

Ja, men med en meget større koncentrisk styrke i den 4 hovede knæstrækker vil han kunne lave et meget kraftfuldt halvtliggende vristspark som eksempel.

Men se videoer på youtube af verdens bedste, og lad dig inspirere..

Link to comment
Share on other sites

[fjernet af moderator]

Kan du ikke lige forklare hvad en skade gør ved din skudteknik? Jeg spillede fodbold fra jeg var 6 til jeg var 15, bl.a. Drenge- og Juniorliga og min erfaring siger mig at du bare er dårlig til fodbold og desuden ikke ved hvad du snakker om.

Nuvel. Du får, sjovt nok, kun bedre skudteknik ved at skyde en masse, samtidig med at du forsøger at vænne dig af med at lave de fejl, du laver nu, samtidig med at du generelt bliver mere vant til at spille bold. Det lyder meget banalt, men dårlig skudteknik skyldes som regel bare det, at ens skudteknik har fejl. Tit kan det være én ting, der gør at du er fuldstændig skæv. Tit en ting, du ikke lægger mærke til og som du undgår at gøre, de gange du laver rigtigt gode skud.

Fokusér på ting som f.eks. rent faktisk at ramme bolden med den del af foden, som det er hensigt at ramme den med, lægge vægten over bolden, time tilløb og sådan nogle små ting.

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share