mørbradsmuskel iliopsoas


jomama
 Share

Recommended Posts

jeg vil høre om nogenkan hjælpe mig. har gennem en del år haft smerter i venstre side dybt inde bag bughulen føles som meget brændende og meget strammende fornemmelse. smerterne har været mere eller mindre gennem de sidste mangeår, men især efter de fjernede livmoder og æggestok for en del år siden. jeg går til ryggymnastik er fysisk hårdt. men efter træning for en måned siden havde jeg meget ondt, især når jeg skulle gå. var så til fysioterapeut som sagde, at min mørbradsmuskel var blæevet overbelaster. fik ultralyd og laser og skal så komme igen på fredag men jeg syntes ikke rigtig det hjælper. jeg får dolol og pinex + ibrufin 3 gange dagligt. men jeg føler hele min dag handler om smerter kan ikke tænke på andet. det skal lige nævnes, at mit ene ben er lidt kortere end det andet og det er der ikke gjort noget ved. alt hvad jeg har af smerter er i min venstre side. jeg har fået at vide, at jeg har en rygskævhed.

Link to comment
Share on other sites

Hej

Jeg skal ikke kunne sige hvad du fejler. Men der sparsom (læs så godt som ingen) effekt af ultralyd/laser, desværre er der en del fysser der stadig bruger det.

Det er spild af din tid og penge at blive behandlet med ovennævnte.

Jeg er selv fysioterapeut og bruger ikke ultralyd/laser.

God bedring til dig

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share