Cykelsko i små størrelser


gripmaster
 Share

Recommended Posts

Du skriver sko nummer 34/35. Lige et spørgsmål.

Er du klar over at cykelsko er 1-2 numre mindre end alm sko. ?

Mange steder kan du få cykelsko nr 36, bl a www.bikebuster.dk fra en pris på 199

Det var jeg ikke klar over og det er sådan set heller ikke min erfaring. Mine sko er str. 39 og det er mine shimano spinningsko altså også og de passer fint...

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Du skriver sko nummer 34/35. Lige et spørgsmål.

Er du klar over at cykelsko er 1-2 numre mindre end alm sko. ?

Jeg plejer nu selv at købe cykelsko i str. 42-43, hvilket også er min sædvanlige skostørrelse, så det kan jeg ikke umiddelbart genkende.

Jeg prøver at slæbe min kæreste med til en Bikebuster butik og få dem til at vise hvad de har. Jeg betragtede dem ikke som en kandidat ud fra hvad jeg kunne se af skostørrelser på deres web butik.

Tak for svaret.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har før købt nogen i 33/34 (til min nevø) hos Ritter Cykler i Lyngby. Det er godt nok ca. 2 år siden, men da et forsøg værd Link

Dem vil jeg prøve at kontakte og høre om det er en vare de har liggende eller kan skaffe.

EDIT: Det var en nitte. Kenneth fra butikken prøvede at ringe til deres leverandører, men måtte melde pas. De små størrelser de havde tidligere var restpartier.

Tak for svaret.

Edited by gripmaster
Link to comment
Share on other sites

Er der nogen her der ved hvor man kan finde cykelsko (til spinning) i størrelse 34-35?

Jeg svarer lige mig selv, for det tilfælde at andre skulle falde over tråden og have samme spørgsmål:

Vi fandt løsningen hos Heino Cykler (i Brøndby) hvor de havde adskillige sko ned til størrelse 36. De viste sig at passe min kæreste fint - hun bruger normalt størrelse 34/35. Der er mindst et af de mærker (Sidi) de forhandler, der laver deres sko ned til det som de kalder størrelse 35, som jo nok vil passe til en der normalt bruger størrelse 33/34, måske endda mindre.

Ved samme lejlighed fandt jeg i øvrigt selv at par Sidi som det viste sig at jeg skulle have størrelse 43. Jeg bruger normalt størrelse 42/43. Min forvirring omkring hvilken størrelse man skal bruge i hhv. almindelige sko og cykelsko er ikke blevet mindre.

Link to comment
Share on other sites

Ved samme lejlighed fandt jeg i øvrigt selv at par Sidi som det viste sig at jeg skulle have størrelse 43. Jeg bruger normalt størrelse 42/43. Min forvirring omkring hvilken størrelse man skal bruge i hhv. almindelige sko og cykelsko er ikke blevet mindre.

He he. Det illustrerer jo meget gdt at man altid skal prøve skidtet (eller være villig til at tage chancen (postordre)), da det svinger fra mærke til mærke...lige som andre sko.

Anyway - tak for updaten.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share