Trække dag og presse dag !?


tekky
 Share

Recommended Posts

hej. jeg har trænet i et par år nu, og har fået lyst til at gå amok med muskelmasse i et år her efter jul ;)

har tænkt på et program der ser således ud:

Trække:

BB Bent over row

Dødløft

chins

Goodmornings

Rackpulls

Standing biceps barbell curl

Preacher curls

Hammer curls

Lateral raise

Presse:

Squat

Dumbbell Bench Press

Incline bænk med håndvægte

Boardpress

Dips

shoulder press

Lateral raise

tænkte at køre tunge sæt med ca. 5sæt*reps måske enda 3*2 eller 2*3 .. self i øvelser som dips og lateral raise køre lidt flere reps. men i store øvelser give den lidt "gas".

syntes i det lyder fornuftigt ? (=

Stats:

alder: 18

Vægt: 79,8kg

højde: 1,78 ca .. kan sku ikke huske hvornår jeg sidst har målt mig.

er en lidt tung fyr.. har godt med fedt at bygge af, men regner med bare at skulle spise spise og spise...spise... og så få noget masse på !

Link to comment
Share on other sites

hej. jeg har trænet i et par år nu, og har fået lyst til at gå amok med muskelmasse i et år her efter jul ;)

har tænkt på et program der ser således ud:

Trække:

BB Bent over row

Dødløft

chins

Goodmornings

Rackpulls

Standing biceps barbell curl

Preacher curls

Hammer curls

Lateral raise

Presse:

Squat

Dumbbell Bench Press

Incline bænk med håndvægte

Boardpress

Dips

shoulder press

Lateral raise

tænkte at køre tunge sæt med ca. 5sæt*reps måske enda 3*2 eller 2*3 .. self i øvelser som dips og lateral raise køre lidt flere reps. men i store øvelser give den lidt "gas".

syntes i det lyder fornuftigt ? (=

Stats:

alder: 18

Vægt: 79,8kg

højde: 1,78 ca .. kan sku ikke huske hvornår jeg sidst har målt mig.

er en lidt tung fyr.. har godt med fedt at bygge af, men regner med bare at skulle spise spise og spise...spise... og så få noget masse på !

Sys nu der er en del til biceps i forhold til eks. triceps på pressedagen - sys godt du kunne nøjes med to biceps øvelser, rows og chins smækker jo os dine biceps, skal du tænke på.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kører også et program på push/pull princippet.

Det ser noget lignende sådan her ud:

Pull:

Dødløft

Rumænsk / stiv benet dødløft

Bent over row

Yates row

T-bat row

Biceps curl af en eller anden art

Push:

Squat

Bænkpres

Incline bænkpres

Military pres

Lateral raises

CG Bænkpres

Mave kører jeg normalt på push dagen, hvilket vel egentlig ikke giver mening :wink:

Link to comment
Share on other sites

hej. jeg har trænet i et par år nu, og har fået lyst til at gå amok med muskelmasse i et år her efter jul ;)

har tænkt på et program der ser således ud:

Trække:

BB Bent over row

Dødløft

chins

Goodmornings

Rackpulls

Standing biceps barbell curl

Preacher curls

Hammer curls

Lateral raise

Presse:

Squat

Dumbbell Bench Press

Incline bænk med håndvægte

Boardpress

Dips

shoulder press

Lateral raise

tænkte at køre tunge sæt med ca. 5sæt*reps måske enda 3*2 eller 2*3 .. self i øvelser som dips og lateral raise køre lidt flere reps. men i store øvelser give den lidt "gas".

syntes i det lyder fornuftigt ? (=

Stats:

alder: 18

Vægt: 79,8kg

højde: 1,78 ca .. kan sku ikke huske hvornår jeg sidst har målt mig.

er en lidt tung fyr.. har godt med fedt at bygge af, men regner med bare at skulle spise spise og spise...spise... og så få noget masse på !

Hahaha! Hej Thomas!!!

Jeg synes nok, jeg havde set det program før!

Selvfølgelig ser det fint ud! Det er jo mit! :laugh:

Jeg plejer at have hammer curls med hver gang, mens jeg skifter mellem preacher og standing curls.

God træning!

Link to comment
Share on other sites

Hahaha! Hej Thomas!!!

Jeg synes nok, jeg havde set det program før!

Selvfølgelig ser det fint ud! Det er jo mit! :laugh:

Jeg plejer at have hammer curls med hver gang, mens jeg skifter mellem preacher og standing curls.

God træning!

ville sårn set bare lige have en vurdering på det (= SYNTES DET SER NONSENS UD :)

Link to comment
Share on other sites

Hvor mange gange om ugen har du tænkt dig at køre tung dødløft, rackpulls og goodmornings?

hver gang havde jeg i tankerne.. altså træne hver anden dag.. skiftevis træk, pres...

træne selvom musklerne bliver lidt ømme.. men selfølgelig ikke overse en begyndende skade..:)

Link to comment
Share on other sites

Sys nu der er en del til biceps i forhold til eks. triceps på pressedagen - sys godt du kunne nøjes med to biceps øvelser, rows og chins smækker jo os dine biceps, skal du tænke på.

syntes bare man bruger triceps meget i board, BP osv .. men må lige eksperimentere lidt når jeg lige får prøvet lortet af (= tak for kritikken ^^

Link to comment
Share on other sites

hver gang havde jeg i tankerne.. altså træne hver anden dag.. skiftevis træk, pres...

træne selvom musklerne bliver lidt ømme.. men selfølgelig ikke overse en begyndende skade..:)

Du har tænkt dig at lave tung dødløft, rackpulls og goodmornings hver anden dag?

Det er muligt du kan holde til det i starten, men hvis du fortsætter sådan så skal du nok få en skade

Edited by TLunau
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share