pass down knowledge - please? (;


benjaminstougaard
 Share

Recommended Posts

Hej alle.

Jeg vil som (næsten) alle andre også have six pack.

jeg er da også begynd at træne dragon flags, og er allerede begyndt at

se der er ved at være noget - når jeg spænder mine mavemuskler! :smile:

men da jeg ikke kan rende rundt og spænde mine mavemuskler hele tiden,

vil jeg gerne vide hvordan jeg kan få dem mere markerede eller tydelige?

Jeg vejer 54-56, er ca 170 cm høj.

min morgenmad - middagsmad - aftensmad ser meget forskellig ud, pga

jeg er på efterskole. Men jeg vil gerne vide hvad der er "okay" at spise på en øko efterskole?

og om jeg i det hele taget har brug for at komme i energi underskud eller om jeg bare skal knokle endnu mere?

det skal siges jeg godt kan leve af grønt en hel dag, hvis det kan

anbefales eller hjælpe på noget overhovedet?

det jeg stiler lidt efter er, for at opsummere - mindre fedt på/omkring maveregionen sådan man kan se mavemullerne

noget mere. :tongue:

- benjamin stougaard.

Link to comment
Share on other sites

Hej!

Mange af dine spørgsmål er blevet stillet før af andre end dig og de har fået svar, som jeg er sikker på du også kan bruge. Anvend søgemaskiner (bl.a. motion-onlines) til at finde det du søger, mulige stikord:

- Sixpack - det tager nok lidt tid, men du skal nok finde en tråd, hvor trådstarteren får nogle svar, som du kan bruge.

- Efterskole - så kan du læse om folk der har været lignende igennem, hvilket jeg har set en del af på MOL.

- Punktslankning - så du kan få bekræftet, at man den dag i dag ikke kan kontrollere hvor på kroppen man taber fedt/muskelmasse.

Hvis du går på øko efterskole, vil det så sige du ikke har adgang til særlig proteinrig kost? Jeg har aldrig selv gået på efterskole og ved derfor ikke hvordan det hænger sammen, men ubalance i kosten pga. miljøet er ret uheldigt. Lige for at gøre en lang historie kort, hvis du genetisk set kan få sixpack, hvilket jeg tror de fleste kan, så er det stort set blot et spørgsmål om at have "store nok mavemuskler" og "tilstrækkelig lav fedt procent". Jeg er ret sikker på begge varierer meget fra person til person. Du vil få meget mere at vide, hvis du søger.

Mvh. Michael

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share