Hvad med frokosten?


NoGoodPunk
 Share

Recommended Posts

Hejsa

Jeg sidder i et stillesiddende arbejde, derfor ikke noget motion i dagtimerne. Men den seriøse træning går i gang om ca. 14 dage når jeg har overstået en flytning:)

Men nu til sagen:

Jeg er med i en frokostordning på arbejdet. Der er masser af forskellig mad at vælge imellem. F. eks. 2 varme retter, brød, salatbar, pålæg, ost o.s.v.

Jeg ved godt at jeg bare kan hoppe en tur over i salatbaren, men jeg elsker varm mad. Er det godt at spise varm mad 2 gange om dagen, når man nu skal forsøge at træne seriøst?

NgP:)

Link to comment
Share on other sites

Hejsa

Jeg sidder i et stillesiddende arbejde, derfor ikke noget motion i dagtimerne. Men den seriøse træning går i gang om ca. 14 dage når jeg har overstået en flytning:)

Men nu til sagen:

Jeg er med i en frokostordning på arbejdet. Der er masser af forskellig mad at vælge imellem. F. eks. 2 varme retter, brød, salatbar, pålæg, ost o.s.v.

Jeg ved godt at jeg bare kan hoppe en tur over i salatbaren, men jeg elsker varm mad. Er det godt at spise varm mad 2 gange om dagen, når man nu skal forsøge at træne seriøst?

NgP:)

Det var dog et ekstremt diffust spørgsmål.

Hvad mener du præcist med "varm mad" - det hele handler jo om hvorvidt det er kalorieholdigt eller ej og ikke mindst om mængden! (Såfremt du ønsker fedttab)

Alfa og omega er såfremt du ønsker at tabe dig - hvilket heller ikke står helt klart for mig om du gør - at du er i kalorieunderskud.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vejer nok 5-6 kg for meget, så det er ikke så farligt. Dog sidder det hele på maven.

Når jeg skriver varm mad, så mener jeg kød, sovs og kartofler (måske ris). Jeg ved godt at man burde holde sig til en gang salat, men jeg synes sgu ikke man bliver mæt af skidtet.

Men det er klart, at hvis det ligefrem gør mig tyk at spise så meget varm mad et par gange om dagen, så må jeg jo tage den der salatbar.

Men jeg er ret sikker på, at den lille overvægt skyldes et ret stort forbrug af pizza o.s.v :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share