Ironman Pro & Arnold Classic


Johnny Bravo
 Share

Recommended Posts

  • Replies 180
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Er stort set enig med dig, bortset fra at jeg tror at Melvin og Greene bytter plads.

Efter at have set pics fra prejudging nu her, tror jeg det bliver en rigtig tæt kamp mellem heath og dex for førstepladsen - det kan i mine øjne gå begge veje. Jeg synes Greene har forbedret sig en del, og tror og håber på han kan nakke en 3. plads! Warren's conditioning er faktisk rigtig nasty, så tror som et minimum han er på en 5.plads.

Link to comment
Share on other sites

Efter at have set pics fra prejudging nu her, tror jeg det bliver en rigtig tæt kamp mellem heath og dex for førstepladsen - det kan i mine øjne gå begge veje. Jeg synes Greene har forbedret sig en del, og tror og håber på han kan nakke en 3. plads! Warren's conditioning er faktisk rigtig nasty, så tror som et minimum han er på en 5.plads.

Jeg håber at det kommer til at se sådan ud:

Heath

Dex

Branch

Kai

Jeg synes virkelig at Branch har forbedret sig markant, og især bragt sin ryg op.

Link to comment
Share on other sites

Jeg håber at det kommer til at se sådan ud:

Heath

Dex

Branch

Kai

Jeg synes virkelig at Branch har forbedret sig markant, og især bragt sin ryg op.

Det har han også - specielt ryggen - og hans quads er også insane - men om det er nok til at rykke forbi Greene, som er endnu mere massiv nu, ved jeg ikke....

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

Det har han også - specielt ryggen - og hans quads er også insane - men om det er nok til at rykke forbi Greene, som er endnu mere massiv nu, ved jeg ikke....

På den anden side har Branch en teared højre triceps og en højre lat tear (eller hvad der nu er galt med den), hvor imod Greene ikke har nogle skader.

Link to comment
Share on other sites

Så er top six ude:

Phil Heath

Dexter

Gustavo

Silvio

Warren

Kai greene

- så bliver det spændende at se hvordan det falder ud!

edit:

Jeg tror sgu Greene ender i top 3 - efter Heath og Dex... Jeg tror Heath løber med sejren. Warren står virkelig godt - tror han nupper en 4.plads.

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share