Hjælp mig! For store hofter


soccerfreak
 Share

Recommended Posts

Hjælp mig!!!

jeg er en dreng på 16 år. jeg har haft mine store hofter i mange år nu, det er næsten lige meget hvor meget og hvad jeg har prøvet. jeg har prøvet at træne dem lidt, men syntes ikke det hjalp. så nu ville jeg rigtig gerne have nogle gode råd af jer kloge herinde, hvis i havde nogen til at få dem væk, eller gøre dem mindre!

på forhånd tak for evt. svar

Edited by soccerfreak
Link to comment
Share on other sites

Hjælp mig!!!

jeg er en dreng på 16 år. jeg har haft mine store hofter i mange år nu, det er næsten lige meget hvor meget og hvad jeg har prøvet. jeg har prøvet at træne dem lidt, men syntes ikke det hjalp. så nu ville jeg rigtig gerne have nogle gode råd af jer kloge herinde, hvis i havde nogen til at få dem væk, eller gøre dem mindre!

på forhånd tak for evt. svar

Hej,

Hvad har du prøvet? Hvilke former for træning og hvordan spiser du?

Klaus:-)

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan ikke lige bedømme om 56 kg fordelt på 164 cm er for meget... det lyder dog umiddelbart ikke som om det er et fedtproblem du har.

Prøv evt. at poste et billede, så vi kan hvad du mener med "brede hofter"

For os der er velsignet (eller forbandet) med brede hofter, via vores knoglebygning, er der ikke andet at gøre end at få noget masse på resten af kroppen. Specielt vil det hjælpe hvis skuldre og øvre ryg/bryst får mere masse.

Link to comment
Share on other sites

jeg kan desværre ikke tage et ordenligt billede med mit camera, men de er hverken små eller store, en slags mellem ting, lidt ligesom en pære. jeg er helt slank oppe i toppen, men ikke på hofterne, og en delle på maven...

jeg kunne godt tænke mig at få fedtet væk derfra og så få trænet de såkaldte "atletdeller"(mavemuskler på skrå.), har også trænet dem lidt, men jeg ved ikke om noget af muskelmassen er gemt, inde under "fedtet" af mine hofter, eller om jeg overhovedet har trænet det nok.

jeg ved ikke om i/du kunne bruge det til noget...?

Link to comment
Share on other sites

msk; spiller lidt fodbold. har prøvet at træne dem lidt, men syntes bare de bliver større end før. spiser sundt men lige pludselig, spiser jeg lidt usundt igen...

Klaus: jeg vejer 56,6 kg. og er ca. 164,5 cm høj...

Når du siger spiller lidt fodbold og har prøvet at træne dem lidt, hvad mener du så med det ?

To gang træning og derefter har du givet op eller 1 års træning ?

Hvis du skal tabe dig skal du jo ikke gå på kur men derimod lægge dit liv om :P

Og husk at hvis du vil tabe dig skal du forbrænde mere end du indtager...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share