Træning i weekenden


x-factor
 Share

Recommended Posts

Godaften !

Når det bliver weekend har jeg svært ved at tvinge mig selv om kl 7 som i hverdagene, men af den grund mister jeg mit morgenmåltid. Jeg spiser så først mit morgen måltid, der hvor jeg egentligt ville have spist mit første mellemmåltid. Jeg kunne selvfølgelig indhente det ved at lade gå mindre tid mellem mine måltid, eller bare gå senere i seng :wink:

Det jeg egentlig bare ville undersøge, er hvad folket på mol gør i sådan en situation, jeg er vel ikke den eneste der ikke bare springer ud af sengen søndag morgen, eller er jeg? :cry:

post-18588-1206898413.jpg

Link to comment
Share on other sites

Jeg bekymrer mig dælme ikke om at stå op kl 7 i weekenden for at holde mit morgenmåltid på et fast tidspunkt.

Tiderne bliver lidt anderledes når man står et par timer senere op og går et par timer senere i seng, men du må ikke tro at forskellen på at være i god form eller ikke være i god form ligger i at man spiser alle sine morgenmåltider kl 7. Du skal være konsekvent med kostsammensætningen og mængden men at du to dage om ugen spiser morgenmad to timer senere gør ikke den store forskel. Det er vigtigere at du jævnt tilfører den rigtige energi til systemet fx hver tredje time når du er vågen og aktiv.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share