kreatin ændringer.


CHONG
 Share

Recommended Posts

hej alle.

jeg sendte min mor i byen for at købe noget protein pulver, og istedet kom hun hjem med kreatin (typisk mødre/kvinder)

jeg tænkte det ikke var noget farligt, og er så begyndt at tage det, og har taget det i et par dage nu.

men så tænkte jeg, at hvis det giver et tilskud til at ens mukler bliver større,

så virker det jo faktisk på samme måde som steoider, bare ikke lige så ''voldsomt''

men når man er på steoider, kommer ens muskler til at se falske ud,

og stregerne på dem forsvinder.

sker det også hvis man tager kreatin? (selvfølgelig ikke i samme grad),

men kommer de til at se falske og oppustet ud?

jeg ved det nok lyder lidt dumt, og at det sikkert ikke sker,

men vil hellere være på den sikre side.

hilsen mig (:

Link to comment
Share on other sites

Læs venligst dette før du kommentere mere: link

men så tænkte jeg, at hvis det giver et tilskud til at ens mukler bliver større,

så virker det jo faktisk på samme måde som steoider, bare ikke lige så ''voldsomt''

Nej, steroider er noget helt helt andet og virker på grundlæggende helt andre måder i kroppen.

men når man er på steoider, kommer ens muskler til at se falske ud,

og stregerne på dem forsvinder.

sker det også hvis man tager kreatin? (selvfølgelig ikke i samme grad),

men kommer de til at se falske og oppustet ud?

Well, hvis man er på steroider, så kommer det helt an på hvilke slags og hvad man i øvrigt forbinder med "falske muskler". :wink:

Kreatin har typisk den effekt at der bindes mere væske i musklerne, og derfor kan man komme til at se lidt "blødere" ud. Det er meget individuelt.

Men helt ærligt, hvordan kan du begynde at tage kreatin uden at ane noget som helst om det? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Læs venligst dette før du kommentere mere: link

Nej, steroider er noget helt helt andet og virker på grundlæggende helt andre måder i kroppen.

Well, hvis man er på steroider, så kommer det helt an på hvilke slags og hvad man i øvrigt forbinder med "falske muskler". :wink:

Kreatin har typisk den effekt at der bindes mere væske i musklerne, og derfor kan man komme til at se lidt "blødere" ud. Det er meget individuelt.

Men helt ærligt, hvordan kan du begynde at tage kreatin uden at ane noget som helst om det? :blink:

ved også noget om det, vidste bare ikke lige det som spørgsmålet lød på :)

men tak for svaret

Link to comment
Share on other sites

Kreatin binder først og fremmest væske i kroppen, og kan i nogen tilfælde øge præstationen i eksplosiv og kortvarig træning.

Det giver ikke større muskler i den forstand, og virker på _ingen_ måde som krudt.

mange tusind tak for svaret (:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share