Captain of Crushs TOLD


hej1337
 Share

Recommended Posts

Hej.

Har skrevet herinde før omkring bestilling af Captain of Crush underarms-trænerer. (Bestilling fra USA)

Fik det indtryk, at man ikke skulle betale told, da samtlige der har bestilt fra samme sted ( ironmind.com ), der svarede på min tråd, ikke har skulle betale told overhoved.

Kan det passe, at jeg har fået en regning på 300 kr. i told, for min bestilling?

Er der nogle der kan forklare mig præcist hvordan tolden fungerer. Hvorfor skal nogle betale told, og andre slet ikke, selvom det er PRÆCIS samme ting man bestiller fra præcist samme sted?

forvirrende

Link to comment
Share on other sites

Når du bestiller varer fra et ikke EU-land skal de igennem tolden.

Tolden har, som jeg forstår det, ikke kapacitet til at tjekke SAMTLIGE pakker, men de udvælger naturligvis de mest oplagte som kan indeholde varer der skal fortoldes. Det er altså en mere eller mindre intelligent stik-prøve kontrol - i hvert fald på mindre pakker.

Så ja, det kan sagtens passe at du skal betale 300, i told for at få dine CoC.

PS: Da jeg bestilte CoC fra ironmind skulle jeg betale told, hvilket jeg da også skrev i din tråd. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Når du bestiller varer fra et ikke EU-land skal de igennem tolden.

Tolden har, som jeg forstår det, ikke kapacitet til at tjekke SAMTLIGE pakker, men de udvælger naturligvis de mest oplagte som kan indeholde varer der skal fortoldes. Det er altså en mere eller mindre intelligent stik-prøve kontrol - i hvert fald på mindre pakker.

Så ja, det kan sagtens passe at du skal betale 300, i told for at få dine CoC.

PS: Da jeg bestilte CoC fra ironmind skulle jeg betale told, hvilket jeg da også skrev i din tråd. :smile:

hmm... Nej du skrev at du skulle betale små 300 kr I ALT for hele leveringen. Medmindre jeg misforstod dig ;P.

Men det er stadig rimelig trist, at der bliver proppet 100% oven i købsprisen. :/

Link to comment
Share on other sites

hmm... Nej du skrev at du skulle betale små 300 kr I ALT for hele leveringen. Medmindre jeg misforstod dig ;P.

Men det er stadig rimelig trist, at der bliver proppet 100% oven i købsprisen. :/

Lad os kigge tilbage i historiebøgerne. :wink:

http://www.motion-online.dk/fora/index.php...c=44028&hl=

Og regn med at der ryger told og moms på. Det gjorde der da jeg bestilte.

Dernæst svarer jeg på hvad jeg gav for "levering" hvor jeg så skriver 300, PR STYK og jeg bestilte jo 3.

Jeg bestilte Trainer, #1 og #2. Mener det blev små 300kr stykket alt inkl.

Ude af kontekst kan jeg godt se den kan misforstås især hvis man misser ordet "stykket", men nu havde jeg jo lige skrevet at jeg skulle betale told og moms.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share