Proteinpulver


Flare
 Share

Recommended Posts

Hej MOL

Skal ud og kigge på en bøtte proteinpulver her en af dagene. Det er squ en jungle med alle de produkter, og har læst at det ikke er alle produkter der er lige gode eller har været under den samme gode behandling. :blink:

Men hvordan bør sammensætningen i produktet være for at det er et godt produkt, her tænker jeg på de forskellige proteintyper :crazy:

På forhånd tak

Link to comment
Share on other sites

jeg ville først og fremmest kigge på om de er 'godkendt', det står der hvertfald på de gode af dem.

og så ville jeg foreslå at det skal være en god type protein som f.eks. whey protein, tror jeg vidst det var.

har ikke selv brugt protein i lang tid nu, men ved desværre ikke noget om sammensætningerne,

så ved ikke helt om det var svar på dit spørgsmål, men brug det eller ej, jeg gør hvad jeg kan, for at hjælpe :)

Link to comment
Share on other sites

kunne være spændende at høre hvorfor du skal ud og have fat i protein pulver, med hvad formål og om der er styr på kosten??

Bare af ren nysgerrighed

Jo klart.

Jamen jeg spiser en del mindre måltider hver dag, omkring 5 små og så et større til aften. Min kost for en dag kunne se således ud:

Morgenmad: 150g havregryn m mælk el. cheasy youghurt

Snack: 1 stk frugt eller lidt nødder

Middagsmad: 125g grovpasta med 100g kylling

Snack: Lidt nødder eller et par stykker frugt

Aftensmad: 200g grovpasta m. 200g kylling og en stor portion salat eller grøntsager

Snack: Frugt, vingummi eller hvad jeg nu lige kan finde på (er ikke så god til at styre det om aftenen, men begrænser mit indtag)

Mit egentlige formål med at få noget proteinpulver indenbords er at få dækket mit behov for protein, som jeg nok ikke helt får gjort hver dag. Jeg styrketræner 4 gange i ugen og i stedet for nødder eller noget om aftenen, kunne jeg godt tænke mig at substituere med noget som mætter, og indeholder mindre fedt.

Jeg er 23, 179cm høj og vejer 79kg

Link to comment
Share on other sites

Mit egentlige formål med at få noget proteinpulver indenbords er at få dækket mit behov for protein, som jeg nok ikke helt får gjort hver dag. Jeg styrketræner 4 gange i ugen og i stedet for nødder eller noget om aftenen, kunne jeg godt tænke mig at substituere med noget som mætter, og indeholder mindre fedt.

Jeg får heller ikke spist nok protein i løbet af en dag, så jeg supplerer med 1-2 shakes om dagen til mellemmåltiderne, alt efter hvad jeg har planer om til aftensmad.

Jeg vil anbefale ... [Produktnavn slettet]

Edited by Morten Z
Produktnavn slettet
Link to comment
Share on other sites

Jeg får heller ikke spist nok protein i løbet af en dag, så jeg supplerer med 1-2 shakes om dagen til mellemmåltiderne, alt efter hvad jeg har planer om til aftensmad.

[Produktnavn slettet] .

Det er ikke tilladt at henvise til forhandlere af kosttilskud eller omtale specifikke kosttilskud ved produktnavn.

Ikke kunstigt??

Jeg kan iøvrigt nærmest ikk få deres pulver ned, så smag er forskellig;-)

Link to comment
Share on other sites

Jeg får heller ikke spist nok protein i løbet af en dag, så jeg supplerer med 1-2 shakes om dagen til mellemmåltiderne, alt efter hvad jeg har planer om til aftensmad.

[Produktnavn slettet] .

Den pågældende forhandler har jeg prøvet. Men det var nu ikke så meget mærket jeg var på udkig efter, men nærmere sammensætningen af proteinerne. Og så kunne jeg godt tænke mig at vide om der evt ER en sammenhæng mellem pris og kvalitet?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share