træningsprogram


Guest SNF
 Share

Recommended Posts

Jeg syntes det ser meget fornuftigt ud, og det vigtigste er vel om du kan lide øvelserne og om det virker for dig.

Personligt ville jeg nok forsøge at bytte pull downs ud med chins, og tilføje dips til programmet også. Og jeg kan også bedre lide upright rows end lat. raises (men igen, det er vel i sidste ende personlige preferencer). Der udover ville jeg nok også vælge et fullbody program, de virker som om de har bedre effekt på mig (men det behøver jo ikke være tilfældet for dig).

Hvorfor kan du ikke køre squats? Og hvorfor så meget biceps træning? :-)

Link to comment
Share on other sites

Tak for svaret :bigsmile:

Jeg kan ikke køre squat pga mit knæ :unhappy:

Damn :-/ håber dit knæ kommer tilbage i squat form ASAP :-)

Bicepstræning, det kan da godt være der er lidt for meget af det :unsure:

Du kan jo altid prøve dig lidt frem, jeg syntes det virker som om at mine biceps (og underarme, tror det mest er upright rows der "rammer" dem, men jeg er ikke helt sikker..) for en god omgang tæsk når jeg kører mit program igennem, så jeg laver sjældent curls mere én maksimum 2 dage om ugen. Måske er to curl øvelser overkill, måske ikke :-)

Et fullbodyprogram har det problem i den her sammenhæng, at jeg så vil kom til at køre det 2 dage i træk, og altså ramme de samme muskler med kort mellemrum. Det synes jeg ikke umiddelbart er hensigtsmæssig. :wink:

heheh, det giver god mening :-P men altså, jeg havde ikke fanget at det nogle gange ville være nødvendigt for dig at 2 dage i træk (troede mere det var en slag valg, grundet du kører et split program :-))

I øvrigt glemte jeg at skrive goodmornings på som jeg umiddelbart vil placere dag 2 :smile: .

lyder fornuftigt :D meeen, jeg syntes altså stadigvæk du skulle bytte den der triceps kabel øvelse ud med nogle dips. Selv om jeg har armene ind til kroppen, og "lige ryg" (altså prøver at målrette dipsene til at ramme triceps) kan det altså stadig mærkes i både brystet, skulderne og den nedre del af mine traps. Det er en super øvelse, og jeg hader mig selv for kun at have brugt dem et lille halvt år.

og jeg syntes absolut også du skulle prøve at give chin-ups en chance, hvis du altså ikke allerede har prøvet dem. Jeg ved godt træk til nakke burde træne mere eller mindre de samme muskler, men jeg fortrækker nu alligevel chins.

god fornøjelse med programmet :D og igen, håber dit knæ bliver ok igen snart.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share