Køb af mountainbike til skov og mudder.


Stente
 Share

Recommended Posts

Hej,

Jeg overvejer at købe en mountainbike, som skal bruges til at lege drengerøv i weekenden ude i diverse skove osv.....dvs. den skal kunne holde til at få nogle tæsk, plus at gearet får noget mudder.

Mine spørgsmål går på:

Jeg er 203 cm. høj og en skridtlængde på ca. 94 cm (når jeg selv tager en tommestok)....hvor stort skal stellet være?

Jeg vil bruge 6-8k på en cykel, hvad har i af forslag?

Venlig hilsen

Stefan

Link to comment
Share on other sites

Ved jeg så ikke helt har aldrig kørt med nogen over 200 cm :wink:

men du kan jo tage ned til en forretning og prøve en 22" ?

derudover ser Cube'en udemærket ud.. hvis du er villig til at give en tusse mere er en ghost SE 7000 disc også ganske god.. kan du finde på roadbikeshop.dk - den har jeg i hvert fald selv gode erfaringer med

Link to comment
Share on other sites

Ved jeg så ikke helt har aldrig kørt med nogen over 200 cm :wink:

men du kan jo tage ned til en forretning og prøve en 22" ?

derudover ser Cube'en udemærket ud.. hvis du er villig til at give en tusse mere er en ghost SE 7000 disc også ganske god.. kan du finde på roadbikeshop.dk - den har jeg i hvert fald selv gode erfaringer med

TAk for buddet, jeg synes dog det er noget nær umulig at finde et stel over 22" :unhappy: , De eneste jeg har set er Giant og der burde de fyrre deres designer for de er altså ikke skide pæne :dry:

Link to comment
Share on other sites

Hvis du er interesseret så har jeg muligvis en Ghost HTX 5500 med XT gruppe til salg, cyklen er snart 2 år gammel, og kostede 9000 kr fra ny eksl pedaler, jeg har både alm pedaler og et par egg beaters klik pedaler du kan få med, den står i valby hvis du vil se den.

Det er forøvrigt en str 56 og farven er blå/hvid

Edited by Surfer
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share