Træning hjemme - uden faglige udtryk, tak


lyly
 Share

Recommended Posts

Hej jeg er 14 år, og jeg er komplet idiot til at det der, men ønsker som så mange andre i min alder, stærkerer og størrer muskler.

Jeg starter HELT fra bunden, og kender desværre ikke nogen af de der "faglige" udtryk som i bruger, derfor ville det være rart med en tolk og en masse billeder :P

Jeg vejer 53 kg og er 172 (mere flæsk til mig), og jeg har ingen adgang til nogen form for vægte, så det vil sige, at min krop er mit eneste redskab :)

Kan nogen hjælpe mig med et program?

P.S Jeg har jo set en masse andre træningsprogrammer, men jeg fatter dem virkelig ikke. Er der ikke en nybegynder guide eller noget? :P

Link to comment
Share on other sites

Træning er meget individuelt, så det er ikke til at vide, hvad der virker bedst for dig/hvad du synes er sjovest. Jeg kender ikke Navy Seal programmet - men det jeg sendte en link til er i hvert fald nemt at lave derhjemme - og så er det overskueligt for en begynder. Prøv begge programmer i en uges tid, find ud af hvad der passer bedst til dig og dit niveau...

/Thomas

Link to comment
Share on other sites

Jeg startede selv med navy seals program 1.. Den ligger også her på siden.. det hele er kropsvægt.. Men måske mangler du noget at hive dig selv op i ? ( pull up )

Ja, desværre har jeg ikke noget til rådighed, ud over en noget træ ved vores plankeværk (kan ikke nå det, så det ville jo egentlig være passende) :P

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share