Amerikansk fodbold træning


MGL
 Share

Recommended Posts

Kan godt være at der allerede er lavet en post med det jeg søger, men så har jeg ikke været i stand til at finde den.

Jeg søger et træningsprogram for amerikanske fodbold spiller, helt specifikt en cornerback og en lineback.

Jeg har adgang til et trænings center, så vægte og maskiner skulle ikke være noget problem.

På forhånd tak

Morten Gitter Lauridsen

Link to comment
Share on other sites

Kan godt være at der allerede er lavet en post med det jeg søger, men så har jeg ikke været i stand til at finde den.

Jeg søger et træningsprogram for amerikanske fodbold spiller, helt specifikt en cornerback og en lineback.

Jeg har adgang til et trænings center, så vægte og maskiner skulle ikke være noget problem.

På forhånd tak

Morten Gitter Lauridsen

En cookie-cutter approach er ikke det optimale. Der er mange komponenter der bør tages højde for når man sammensætter et program.

Individualitet er en af disse. Hvilket hold er du tilknyttet?

Edited by #52
Link to comment
Share on other sites

Ok, så du skal spille i Skive Gators når du aftjener din værnepligt i Skive. Du er fra Græsted, og går i skole i Helsingør.

Hvorfor har du aldrig været ude og spille i Kronbrog Knights?

Og nu hvor du interesserer dig for Hardball og er fra Græsted må du jo næsten kende Jacob Winther?

Link to comment
Share on other sites

David, ik?

Du er i besidelse af en masse insider viden. Har aldrig været forbi Knights fordi jeg ikke lige syntes at jeg har haft tid til det med skole og det hele.

Med hensyn til Jacob kender ham sikkert, men kan ikke lige sige hvem det er, for efternavnet siger mig ikke lige noget.

Edit: Fjernede de to nederste linjer da de ikke skulle have været med.

Edited by MGL
Link to comment
Share on other sites

David, ik?

Du er i besidelse af en masse insider viden. Har aldrig været forbi Knights fordi jeg ikke lige syntes at jeg har haft tid til det med skole og det hele.

Med hensyn til Jacob kender ham sikkert, men kan ikke lige sige hvem det er, for efternavnet siger mig ikke lige noget.

Hvorfor har du aldrig været ude og spille i Kronbrog Knights?

Og nu hvor du interesserer dig for Hardball og er fra Græsted må du jo næsten kende Jacob Winther?

Jacob Winter var den ukronede hardball-guru, bosat i Esbønderrup, vejen op til gadekæret :smile:

En amerikansk fodboldspiller må besidde følgende attributer for at kunne mestre sin sport.

-taktisk og teknisk færdighed af deres position

-stærk og holdbar nakke, skulderled, ryg, arme, midsection, hofte/baller og ben.

-mange former for styrke, nogen mere relevante end andre afhængig af position

-accelerations hastighed, adræthed, reaktionsevne, hurtighed

-mobilitet/dynamisk fleksibilitet

-evnen til at integrere alle det overstående koordineret i en kompleks handling

Link to comment
Share on other sites

Jacob Winter var den ukronede hardball-guru, bosat i Esbønderrup, vejen op til gadekæret

Så går jeg ud fra at han spiller i HHH, hvilket er derfor jeg ikke kender ham, kommer ikke i HHH.

Jeg leder mest efter nogle øverlser som kan forbedre min accelerations evne, og styrke øvelser til nakken.

Edited by MGL
Link to comment
Share on other sites

Så går jeg ud fra at han spiller i HHH, hvilket er derfor jeg ikke kender ham, kommer ikke i HHH.

Jeg leder mest efter nogle øverlser som kan forbedre min accelerations evne, og styrke øvelser til nakken.

Han spiller ikke længere og har aldrig spillet i HHH.

Hvor spiller du henne? Vi mangler selv et sted at spille for tiden efter NShardball lukkede ned.

Eneste mulighed vi har er arrangementerne i beredskabsbyerne på fyn og i jylland men det er desværre ikke hver søndag man gider at køre så langt.

Så hvis i har et spillested i omegn er mig og min kammerat meget interesseret. Send gerne en PM hvis det er.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share