chainreactioncycles ?


nymtb
 Share

Recommended Posts

Hejsa,

er ny på sitet og overvejer at købe denne cube her hos

http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=23630

jeg kender ikke chainreactioncycles og ville derfor høre om der er nogen gode og dårlige erfaringer med dem mht hurtighed af leveringen af cyklen efter man har bestilt den?

og kan man risikere at den kommer i ødelagt emballage og skal returneres?

hvis man ikke er hjemme når fragtmanden kommer med den og man ikke har bil, ved i så om man selv skal hente den på et lager eller om de kan komme igen?

og hvad med garantien på den hvis der sker noget i løbet af de 2 år, er de nemme at snakke med eller skal man kæmpe med dem om det mindste bagatel som påstand mod påstand at man selv har ødelagt cyklen hvis det kommer så langt ?

hvordan er kvaliteten af cyklen og udstyret på dem, ved i om det er original shimano mv eller et eller andet china gods der er sat på, siden de er en del billigere end i dk?

håber der er nogle der kan hjælpe.

mvh

mtb

Edited by nymtb
Link to comment
Share on other sites

Hey nymtb

Jeg kører selv en del mountainbike og kan varmt anbefale ChainReactionCycles. Jeg køber ofte stumper i den webshop (blandt andet den og www.bike-discount.de)

Det eneste der måtte være irriterende ved at handle i EU online-shops, er at hvis der er noget som skal returneres eller byttes. Der skal man så sende pakker frem og tilbage og ventetiden vil være længere end hvis man handlede ved den lokale cykelhandler.

Men når det så er sagt så vil jeg godt mene at man kan vente de 2-5 dage der går fra man har bestilt på nettet til fragtmanden kommer til ens dør med varen. Især når man lige har sparet en del penge i forhold til DK priser.

Så det er et ”GO” herfra :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Det er en helt fint shop, køb du bare der, men husk når du køber cykel i udlandet så har den ikke stelnummer som vi er vant til i DK, det skal du have banket i, har desværre hørt flere historier med forsikringer der ikke ville betale da der ikke var dansk stel nummer i cyklen.

Mener man skal en tur forbi polisen og have banket det i stellet.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share