personlig træner?


rieweb
 Share

Recommended Posts

Jeg overvejer at få mig en personlig træner via fitness dk. Er der nogen erfaringer herinde med det? Hvis ikke fitness dk hvor finder jeg så de dygtigste personlig trænere?

Edited by rieweb
Link to comment
Share on other sites

Jeg overvejer at få mig en personlig træner via fitness dk. Er der nogen erfaringer herinde med det? Hvis ikke fitness dk hvor finder jeg så de dygtigste personlig trænere?

Kender ikke til personlig træning fra Fitness.dk, men...

Prøv Crossfit Copenhagen. Meget anderledes træningsform end den gængse fitness som i Fitness.dk, men de har nogle rigtigt dygtige trænere.

:-)

Link to comment
Share on other sites

Jeg overvejer at få mig en personlig træner via fitness dk. Er der nogen erfaringer herinde med det? Hvis ikke fitness dk hvor finder jeg så de dygtigste personlig trænere?

de fleste gode personlige trænere arbejder i high society centrene som skodsborg, Arndal spa, Wellcome og Ør og Sund, eller som uafhængige.

Hvis du stadig mangler, kan jeg måske godt hjælpe dig. Jeg har en del erfaring med personlig træning og har lidt ekstra tid her i sommermånederne.. send en pm, hvis det er aktuelt.

Link to comment
Share on other sites

Tak for jeres svar!

Klaus: Har været inde og læse lidt om cross training, lyder interessant og måske noget jeg skal tjekke nærmere. Men er endnu ikke helt klar over om det lige er det jeg leder efter, måske jeg melder mig til en prøvetime.

Incogito: Jeg sender dig lige en pm i dag el. i morgen.

Link to comment
Share on other sites

Tak for jeres svar!

Klaus: Har været inde og læse lidt om cross training, lyder interessant og måske noget jeg skal tjekke nærmere. Men er endnu ikke helt klar over om det lige er det jeg leder efter, måske jeg melder mig til en prøvetime.

Incogito: Jeg sender dig lige en pm i dag el. i morgen.

Hej Rie,

Det var så lidt med svaret. Hvis du er interesseret i at prøve Crossfit kan man jo også bare gå på holdene hos Crossfit Copenhagen. Så er det billigere og du har stadig altid træner på. En mulighed?? Ellers held og lykke med hvad end du finder!

:-)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share