programmet "Bliv stærk som en stilladsarbejder" , er det ser


Kent P
 Share

Recommended Posts

Nu har jeg kigget lidt på det program

http://www.motion-online.dk/styrketraening...sarbejder!/

er der nogle der ved om det virker? og det faktisk kan give noget? i forhold til tage et program og betale sig for træne i et træningscenter?

for det virker umildbart billigt program, en sandsæk også lidt sand. men syntes ikke der nogle FEEDBACK til programmet.

nogle der kan besvare lidt og mine spørgsmål? :) eller har erfaringer med det.

Hvis det virker kunne da være fint at bruge som opstart.

MVH Kent.

Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg kigget lidt på det program

http://www.motion-online.dk/styrketraening...sarbejder!/

er der nogle der ved om det virker? og det faktisk kan give noget? i forhold til tage et program og betale sig for træne i et træningscenter?

for det virker umildbart billigt program, en sandsæk også lidt sand. men syntes ikke der nogle FEEDBACK til programmet.

nogle der kan besvare lidt og mine spørgsmål? :) eller har erfaringer med det.

Hvis det virker kunne da være fint at bruge som opstart.

MVH Kent.

Hvad vil du opnå med din træning? Funktionel styrke eller vil du øge din muskel volume?

Link to comment
Share on other sites

hmm bare have lidt større muskler så man kan klare lidt mere i frtiden og på arbejdet. hvis det er svar nok? :)

Mit mål er bare blive lidt større.

rimelig upræcis formulering!

Vil du have større muskler eller er funktionel styrke dit primære mål? Hvis det er sidst nævnte, er det optimalt, hvis ikke, så synes jeg ikke det er den bedste løsning.

Link to comment
Share on other sites

Det må være funktinel styrke, hvis det så står for at løfte ting, og bære rundt med det og sådan og ku tage godt fat i den genstand/materiale man arbejder med.

undskyld for dårlig forståelse i dit spørgsmål. men ved ikke helt hvad forskellen er

Link to comment
Share on other sites

Det må være funktinel styrke, hvis det så står for at løfte ting, og bære rundt med det og sådan og ku tage godt fat i den genstand/materiale man arbejder med.

undskyld for dårlig forståelse i dit spørgsmål. men ved ikke helt hvad forskellen er

Hvis dit mål er at blive bedre til at løfte rundt på ting, så er det et oplagt program til dig!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share