Løbebånd, hvilket?


Jepppe
 Share

Recommended Posts

Jeg står overfor at skulle købe et løbebånd og må indrømme at det virker en smule uoverskueligt. Har kigget på nogen Tunturi, Bremshey og et Trimmaster, men har ingen anelse om hvad der holder. Jeg har ingen brug for fancy elektronik, blot noget der kan køre og blive ved med det, selvom det bliver ældre. Er der nogen, der har nogen gode erfaringer med køb? Jeg kan ofre en max. 10-12.000 på det.

//Jeppe

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Med mindre du køber ind kommercielt - så undlad at ofre penge på et løbebånd. Et solidt løbebånd uden alle mulige tekniske features koster 20-25 kilo + moms! Hvis du vil bruge det seriøst, er du nødt til at komme derop... 12000 kroner er minimum 10 par løbesko = ca. 8000 km. Du finder ikke et løbebånd der holder så længe til de penge, og du vil alligevel skulle købe skoene :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg er ikke helt enig i at du behøver at give 25-31.250.000, (20-25.000 ex moms) idet du ikke ønsker de helt vilde funktionaliteter. Løbebånd til kommercielt brug er bygget til at kunne være i brug 6-10 timer i døgnet, og samtidig kunne holde i mange år.

Jeg er dog enig i at 10-12.000, ikke er nok. De har simpelthen ikke nok hestekrafter til at kunne tåle at man løber i høj fart.

Jeg vil mene at du enten som Michael siger drop løbebåndet, eller spar 15-18.000, sammen og køb et der er ok til privat brug.

Kig bl.a. her:

Løbebånd fra Abilica eller wellnessdk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share