Ændring i løbet af natten


sandahl83
 Share

Recommended Posts

Hej

Jeg er i øjeblikket i gang med at forsøge at tabe mig, og er derfor meget aktiv med vægt og målebånd.

Det har gjort mig mere opmærksom ændringer i min krop i løbet af dagen, især fra når jeg går i seng til jeg står op om morgenen.

I løbet af natten falder både vægten og centimetrene omkring maven!

Jeg ved godt at dette er naturligt og at man altid skal sørge for at mål/veje sig på samme tidspunkt, men jeg er nu alligevel nysgerrig efter hvad det egentlig er der sker ?

Håber der nogen der kan hjælpe min nysgerrighed :)

Link to comment
Share on other sites

Hej

Jeg er i øjeblikket i gang med at forsøge at tabe mig, og er derfor meget aktiv med vægt og målebånd.

Det har gjort mig mere opmærksom ændringer i min krop i løbet af dagen, især fra når jeg går i seng til jeg står op om morgenen.

I løbet af natten falder både vægten og centimetrene omkring maven!

Jeg ved godt at dette er naturligt og at man altid skal sørge for at mål/veje sig på samme tidspunkt, men jeg er nu alligevel nysgerrig efter hvad det egentlig er der sker ?

Håber der nogen der kan hjælpe min nysgerrighed :)

Come on.... tænk lidt logisk :4smartass:

Du sover hvad... 8 timer... altså 8 timer uden mad mens de krop stadigvæk bruger energi! Da du ikke putter noget i munden er der heller ikke gang i fordøjelsen i samme grad hvorfor maven flader lidt ud Dertil kommer at du heller ikke får noget af drikke men taber væsker gennem svedudvikling, åndedræt og turen på toilettet om morgenen ... alt i alt... både vægttab og cm-mål på målebåndet :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share