Skabsnumre


Simo
 Share

Recommended Posts

Hey

Ved ikke helt, om der er andre, der har det ligesom mig, men jeg tager ALTID det samme skab, når jeg træner. I Equinox havde jeg fra allerførste besøg i centret nr. 155. Da jeg startede i Fitness.dk (Østerbro) fandtes det nummer ikke, så siden har jeg haft nr. 433.

Hvad siger I andre? - bruger I det samme skab hver gang, eller betyder det ikke noget...

Mvh Simo

Link to comment
Share on other sites

Hey

Ved ikke helt, om der er andre, der har det ligesom mig, men jeg tager ALTID det samme skab, når jeg træner. I Equinox havde jeg fra allerførste besøg i centret nr. 155. Da jeg startede i Fitness.dk (Østerbro) fandtes det nummer ikke, så siden har jeg haft nr. 433.

Hvad siger I andre? - bruger I det samme skab hver gang, eller betyder det ikke noget...

Mvh Simo

fantastisk emne :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg forsøger at skifte skabsnr. mindst en gang hvert ½ år, da jeg har hørt at det er vigtigt at variere træningen

Jeg øger gerne mit skabsnummer da jeg har hørt at progression er vigtigt.

Linie 3 har lige ringet, de vil gerne have deres humor tilbage.

Link to comment
Share on other sites

Hey

Ved ikke helt, om der er andre, der har det ligesom mig, men jeg tager ALTID det samme skab, når jeg træner. I Equinox havde jeg fra allerførste besøg i centret nr. 155. Da jeg startede i Fitness.dk (Østerbro) fandtes det nummer ikke, så siden har jeg haft nr. 433.

Hvad siger I andre? - bruger I det samme skab hver gang, eller betyder det ikke noget...

Mvh Simo

Faktisk gælder det samme for mig, men har egentlig ikke tænkt over det før nu :laugh:

Jeg har altid enten nr. 69, 71 eller 73 :)

Link to comment
Share on other sites

Men I tager vel ikke nøglerne med hjem, vel? Vi har længe haft det problem i det center, hvor jeg arbejder, og sidst jeg havde vagt kom der selvfølgelig to små smothvalpe, hvoraf den ene, på trods af at det er strengt forbudt og bortvisningsgrundlag, havde taget en nøgle med hjem og smidt den væk - da jeg spurgte, hvilket skabsnummer han brugte, svarer han, at han ikke kan huske det, kigger hen på sin makker og siger "mit skab var lige til højre for dit - hvad er det nu for et nummer, du har" :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Men I tager vel ikke nøglerne med hjem, vel? Vi har længe haft det problem i det center, hvor jeg arbejder, og sidst jeg havde vagt kom der selvfølgelig to små smothvalpe, hvoraf den ene, på trods af at det er strengt forbudt og bortvisningsgrundlag, havde taget en nøgle med hjem og smidt den væk - da jeg spurgte, hvilket skabsnummer han brugte, svarer han, at han ikke kan huske det, kigger hen på sin makker og siger "mit skab var lige til højre for dit - hvad er det nu for et nummer, du har" :laugh:

Nej selvfølgelig ikke. I Fitness.dk kan det i øvrigt slet ikke lade sig gøre, da nøglen kun kan tages ud af låsen, hvis ens medlemskort sidder i skabet. Det er en del af gamet, at man aldrig kan være sikker på, at ens faste skab er ledigt :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Nej selvfølgelig ikke. I Fitness.dk kan det i øvrigt slet ikke lade sig gøre, da nøglen kun kan tages ud af låsen, hvis ens medlemskort sidder i skabet. Det er en del af gamet, at man aldrig kan være sikker på, at ens faste skab er ledigt :bigsmile:

Der er nogle fitdk hvor man skal smide en 10'er i...

Umiddelbart har jeg ikke selv noget fast nummer men vil helst være i et bestemt område af omklædningsrummet da det er lige ved håndvaskene og spejlene - så kan jeg stå og posere med mine små guns :laugh: Jeg tror egentlig det er fordi det er der, der er mest lys og godt med bevægefrihed så man ikke konstant skal have alle sine ting i skabet men godt kan flyde lidt på gulvet eller på bænken.

Link to comment
Share on other sites

Vi har faste skabe hvor jeg træner, så man kan have sko, shampoo etc. stående. Jeg plejer at have nøglen siddende i hængelåsen. Én fra klubben, som ved hvor jeg bor, så at jeg havde 'glemt' min nøgle, hvorfor han var så venlig at smide den i min postkasse, med et lille notat. Jeg fattede imidlertid ikke notatet, hvorfor jeg gik ud fra, at det var til en anden. Da jeg så kommer ned for at træne noget tid efter, kan jeg ikke komme ind i mit skab. Doh! Heldigvis var det en meget ringe hængelås, hvorfor den let kunne brækkes op.

Link to comment
Share on other sites

Nr 48. Ved ikke hvorfor...men det er altid ledigt, og ikke rigtig nogle der har skab ved siden af. Så man har lidt plads til at rode lidt.

Der hvor jeg træner skal man selv have sin hængelås med, har dog en med kode, gider ikke skulle rende og passe på en nøgle....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share