Prot. pulver så havregrynene?


ProBB
 Share

Recommended Posts

Hej Alle.

Jeg spiser "havregryn on the rocks" til morgenmad, men har hørt flere der siger at det smager godt med protein pulver på. Nogen derhar erfaring med det? Og hvilken profukt vælger de? For jeg har kun mit protien 95 % med jordbær smag, og kunne ikke forestille mig at det er godt.

Link to comment
Share on other sites

Hej Alle.

Jeg spiser "havregryn on the rocks" til morgenmad, men har hørt flere der siger at det smager godt med protein pulver på. Nogen derhar erfaring med det? Og hvilken profukt vælger de? For jeg har kun mit protien 95 % med jordbær smag, og kunne ikke forestille mig at det er godt.

Jeg er personligt glad for havregryn tilsat whey 80 med chokoladesmag. Proteinpulveret og havregrynene skal dog rystes godt sammen, inden man tilsætter mælk, hvis man vil undgå klumper.

Link to comment
Share on other sites

Har selv spist havregryn med mælk og whey-proteinpulver med jordbærsmag mange gange - og det smager aldeles fortræffeligt.. men det kommer jo helt an på pulveret. Der er stor forskel på hvor godt de enkelte mærker smager og hvorvidt de klumper.. har ikke oplevet klumper overhovedet med det pulver, jeg har stående for tiden.

Link to comment
Share on other sites

Spiser selv en forfærdelig cutting morgenmad for tiden:

7 dele vand

2 dele havregryn

1tsk kanel efter ovenstående er kogt sammen

efter det er nogenlunde afkølet så 3tsk HUSK psyllium frøskaller + 1scoop 80% valleprotein m. jordbær

Kunstig sødemiddel (foretrækker det nye fra ISIS, perfekt sød tror jeg det hedder)

+lidt fiskeolie og vitaminpiller

fyffer-pyffer så er en sund morgenmad sikret - og det behøves ikke engang tykkes! :cry:

Edited by Sortiarius
Link to comment
Share on other sites

Men hvad skulle pointen være med galskaben?

For mit vedkommende er pointen at tilføre morgenmaden lidt ekstra protein, da jeg generelt får for lidt i løbet af dagen - og så slipper jeg for at hive sukker på havregrynene for at søde det, hvis jeg ikke lige har noget frugt liggende til formålet.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share