Ondt mellem skuldrebladene


lassetim
 Share

Recommended Posts

Hej allesammen!

Jeg går i øjeblikket og har ondt imellem mine skuldreblade og vil høre om måske kan hjælpe mig med at finde ud af hvad der er galt!

Det føles som en brændende fornemmelse omkring trapezius og rhomdoids musklen, og det er koncentreret omkring et lille punkt.

For et lille stykke tid siden trænede jeg bent-over row, hvilket jeg har gjort mange gange før, og smerten føles ikke som når man normalt er lidt om efter en hård træning. Er der nogen der har oplevet lignende symptomer ved træning eller efter BOW?

Håber i kan hjælpe

Lasse

Link to comment
Share on other sites

Til hverdag kører jeg post på knallert og der rammer det mig tit, når jeg har siddet i den samme stilling i et stykke tid. Jeg er netop kommet hjem fra en løbetur og der ramte det også efter at skuldrene havde svinget i et stykke tid. Men det også sagtens bare komme når jeg går eller laver en forkert bevægelse med skulderen.

Link to comment
Share on other sites

Til hverdag kører jeg post på knallert og der rammer det mig tit, når jeg har siddet i den samme stilling i et stykke tid. Jeg er netop kommet hjem fra en løbetur og der ramte det også efter at skuldrene havde svinget i et stykke tid. Men det også sagtens bare komme når jeg går eller laver en forkert bevægelse med skulderen.

Jeg synes du skal smutte til en fys... det er svært at rådgive dig rigtigt uden at undersøge dig

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share