Korsbåndsskade for anden gang


Elmander88
 Share

Recommended Posts

Hej hej!

Jeg er nu for anden gang med blot 1½ års mellemrum blevet opereret for et overrevet korsbånd.. Anden gang blev min menisk samtidig syet..

Jeg ville så blo høre om nogen herinde kunne hjælpe mig med hvordan jeg står angående forsikring den 2. gang ???

Personligt, så har jeg ingen forventning om noget her anden gang, men ville da lig være sikker, så håber nogen herinde kan hjælpe? :)

Mvh

Elmander88

Link to comment
Share on other sites

Hej hej!

Jeg er nu for anden gang med blot 1½ års mellemrum blevet opereret for et overrevet korsbånd.. Anden gang blev min menisk samtidig syet..

Jeg ville så blo høre om nogen herinde kunne hjælpe mig med hvordan jeg står angående forsikring den 2. gang ???

Personligt, så har jeg ingen forventning om noget her anden gang, men ville da lig være sikker, så håber nogen herinde kan hjælpe? :)

Mvh

Elmander88

Hej

Jeg har selv fået genoptaget en forsikringssag 2. gang. Første gang blev jeg menisk opereret og anden gang korsbånd. Jeg kom 3 % op i mengrad eller hvad det nu hedder. Så vidt jeg husker fik jeg egen læge til at udtale sig, som så jeg sendte ind til forsikringen. Senere blev jeg vist indkaldt til en speciallæge vurdering mhp. at fastsætte méngraden. Så det er vel noget med en fornyet vurdering af din méngrad. Og hernæst er det vel også et spørgsmål om du ifht. din forsikringspolice kan få flere erstatninger på samme knæ. Ved nogle forsikringer (eks. forsikringsskift) skal man ganske enkelt fraskrive sig retten til erstatning ved nye skader i samme knæ, hvis man vil tegne forsikring der. Men det må stå i din police?

God fornøjelse :-)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share