BULK tilskud?


KRAM
 Share

Recommended Posts

Hey ppl.. ville lige høre jeres mening om hvad i syntes man skal tage af kosttilskud under en bulk face..

selv tager jeg weightgainer før og efter træning.. og proteinpulver om morgenen og aftenen..

self æder jeg en masse mad og hvad der ellers høre til.. men tænker lige mest på tilskud

tænkte på om man også skulle tage kreatin for at få optimal vækst oder??

nogen ting i som sårn også syntes man burde "tage"?

bare lidt spændt på at høre om jeres metoder og sårn

Link to comment
Share on other sites

Hey ppl.. ville lige høre jeres mening om hvad i syntes man skal tage af kosttilskud under en bulk face..

selv tager jeg weightgainer før og efter træning.. og proteinpulver om morgenen og aftenen..

self æder jeg en masse mad og hvad der ellers høre til.. men tænker lige mest på tilskud

tænkte på om man også skulle tage kreatin for at få optimal vækst oder??

nogen ting i som sårn også syntes man burde "tage"?

bare lidt spændt på at høre om jeres metoder og sårn

Weight Gain 4000 er et must, se link her: Weight Gain 4000

Sørg for en fornuftug kost hvor du er i kalorieoverskud. Suppler evt. med proteinpulver for at komme op på det nødvendige indtag. En post workout shake bestående af protein samt dextrose og maltodextrin er også godt. Et godt vitamintilskud kan også være smart.

Kreatin har en effekt på de fleste, men efter min mening er det det "sidste lag" som skal komme når der er styr på det ovenstående.

Udover dette er der vist ikke meget som har en dokumenteret effekt, som ikke er ulovligt og derfor uinteressant.

Edited by Lassefar
Link to comment
Share on other sites

Weightgainer er spild af penge... det er bare protpulver tilsat en masse tarwelige carbs... brug din penge på alm protpulver og tilsæt så dine carbs selv i form af bananer eller dextrose/maltodextrin som Lassefar er inde på... du kan også drikke skummeltmælk eller kakaoskummeltmælk istedet... det er ikke rocketscience, du skal bare have prot og carbs efter træning... enkelte mennesker vil så fluekneppe ned i mindste detajle hvilke specifikke carbs og prots, hemmelige blandingsforhold og hvordan det skal times i forhold til superset og månens placering men det er så små detaljer at det ikke er værd at bekymre sig om

Kreatin kan have en rigtig god virkning på nogen og slet ingen virkning på andre.. bare være opmærksom på at du kan komme til at binde en masse væske ved kreatin-indtagelse og derfor kan komme til at se "bloated" ud... men kreatin er sgu så billigt at du ligeså godt kan købe noget og se hvad du får ud af det

Edited by TLunau
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share