køb af løbetøj?


hardvig
 Share

Recommended Posts

Jeg er for et par måneder siden gået i gang med at træne mig op til at løbe Wonderful Copenhagen Marathon i Maj, hvilket jeg er MEGET engageret i!

Jeg har på nuværende tidspunkt et ultrabilligt newline træningssæt, et par halvgamle asics løbesko og et par langærmede svedtransporterende t-shits af varierende kvalitet...

Er der noget udstyr jeg mangler? noget jeg bør købe nyt? noget hvor jeg bør købe så jeg har en reserve? (tænker på om jeg kan bruge det tøj jeg har nu til løbet der jo først er i maj hvor det forhåbentlig er lidt varmere...)

Jeg har ikke uanede resourcer, da jeg er studerende som håber på snart at flytte hjemmefra, men nu er det jo snart jul og så er det jo oplagt at ønske sig det udstyr jeg evt. mangler.

og så er der jo lige det der med HVOR jeg skal købe tingene...

har i nogle fede links til butikker hvor det kan betale sig at handle?

på forhånd mange tak.

Link to comment
Share on other sites

I min verden er Newline billigt, men godt.... har selv løbet et par halvmarathon i deres kluns, så mon ikke også et helt marathon går an :smile:

Derudover vil jeg vove den påstand at dine sko er det vigtigste - Jeg kan klart anbefale Marathon sport, hvor jeg har købt sko og tøj et par gange - super service, og super kvalitet, men andre kan måske anbefale Løberen eller Kaiser Sport, det er bare at prøve sig lidt frem.

Et klik på Google giver desuden følgende links

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil også mene at et par ordentlige løbesko næsten er det eneste "nødvendige" - Har også selv købt mine i MarathonSport, som klart kan anbefales! Vær forberedt på at skulle løbe lidt derinde :)

Mht. tøjet, så handler det også om at prøve sig frem, folk er jo forskellige mht., hvor stramt det skal være osv.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share