Køb af cykel - dårligt tidspunkt?


Tasty Lars
 Share

Recommended Posts

Den gamle cykel er slidt ned og det er på tide at købe en ny cykel. Den skal bruges til lidt af hvert, så jeg er blevet anbefalet at købe en City-bike. WeBike/roadbikeshop har foreslået at jeg bestiller en Sirrus Sport hjem gennem dem. Det virker som en god cykel, men jeg er bare i tvivl om om det er bedre at vente et par måneder til årets nye modeller er kommet på markedet?

Vil jeg kunne få en bedre cykel til pengene?

Er der nye teknologier i år?

Og hvornår kan man få fat i årets nye modeller?

Link to comment
Share on other sites

En lille update:

Har været inde i et par cykelbutikker og det ser ud som om der kommer nye modeller ind allerede i næste uge.

Hvis nogen skulle være interesserede er det Specialized Sirrus Sport / Elite jeg kigger på til hhv. 4800 / 5800 kr.

Edited by Tasty Lars
Link to comment
Share on other sites

Det der hovedsageligt betyder noget er om der er kommet ny geargruppe på cyklen, resten af cyklen vil der næppe ske de store teknoligiske ændringer i forhold til sidste år. Desuden så kræver det også at du cykler rigtig meget for at en de teknologiske fremskridt der sker på cykler fra år til år vil være vigtige for dig.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share