forskellige i vægttab?


camilla_fraggle
 Share

Recommended Posts

vil starte med at dette ikke er en tråd om hvordan man taber sig.

spørgsmålet går på om der er forskelle i hvor hurtigt forskellige mennesker taber sig?

grunden til jeg spørger, er at jeg følger WW i 14 dage (som jeg godt resultat har fulgt før) men har ikke tabt mig endnu, jeg forventer ikke at alle mine ekstra kg var væk i løbet af 14 dage, men vægten har slet ikke ændret sig... jeg har ikke tænkt mig at stoppe, men bare lige få at vide om der kan være forskelle i hastigheden af vægttabet.

slutteligt lidt fakts om mig: kvinde - 24 år - 62 kg - 159 cm høj.

Link to comment
Share on other sites

vil starte med at dette ikke er en tråd om hvordan man taber sig.

spørgsmålet går på om der er forskelle i hvor hurtigt forskellige mennesker taber sig?

grunden til jeg spørger, er at jeg følger WW i 14 dage (som jeg godt resultat har fulgt før) men har ikke tabt mig endnu, jeg forventer ikke at alle mine ekstra kg var væk i løbet af 14 dage, men vægten har slet ikke ændret sig... jeg har ikke tænkt mig at stoppe, men bare lige få at vide om der kan være forskelle i hastigheden af vægttabet.

slutteligt lidt fakts om mig: kvinde - 24 år - 62 kg - 159 cm høj.

Du skal enten spise mindre eller lave mere.

Link to comment
Share on other sites

tak for svaret cookie - men mit spg var ikke hvordan jeg taber mig, for det er jeg udemærket klar over.

grunden til jeg spørger, er fordi jeg tidligere har tabt mig på denne måde og med sammen mændge mad (der var jeg 21 år) og lavede mindre end jeg gør nu - så derfor undre jeg mig over at der denne gang ikke sker så meget.

Link to comment
Share on other sites

jeg vejede 70 kg - tabte på 3 mån 8-10 kg og derefter ca 4-6 kg i løbet af ca 6 måneder.

kigge lige på mine gamle madplaner fra dengang, og det er meget den samme type kost.

jeg er noget mere aktiv nu, for dengang sad jeg på skolebænken, og satte aldrig mine ben i et træningscenter. nu arbejder jeg på sygehus (hvilket vil sige mange kilometer i benene), og træner 2-3 gange om ugen..

men synes bare at hvis jeg justerer mere i det så får jeg næsten intet at spise. en normal dag er sådan:

morgen: 1 dl havregryn (lavet til grød, med en lille tsk sukker)

formiddag: et stykke frugt eller lidt ost

frokost: salat med kød

eftermiddag. mandler eller banan

aften: grønt køb + lidt tilbehør.

eftersom jeg kører efter point og har regnet ud at jeg skal have 20 point, kommer jeg aldrig over det...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share