Artikel om ekstremløb - hjælp!


Mads Olrik
 Share

Recommended Posts

Hej,

Jeg er en studerende fra Danmarks Journalisthøjskole i Århus, og jeg er igang med at skrive en artikel om ekstremløb, og den effekt det har på kroppen og sindet. Det er især med vægt på den kemi der foregår i hjernen når kroppen er presset til det yderste.

Jeg har derfor brug for at følge et træningspas, hvor den der træner bliver presset. Jeg leder efter én der træner op til et marathon (evt. Copenhagen Marathon), men mindra kan så absolut også gøre det. Det vigtigste er, at jeg kan få lov til at følge dig på en træningstur, hvor du løbende bliver stillet irriterende spørgsmål. Selve løbeturen skal forhåbentligt bruges til reportage i artiklen. Derudover vil jeg bagefter stille dig nogle spørgsmål om din psyke når du træner.

Artiklen har deadline onsdag, det vil sige at jeg gerne skulle med ud og løbe søndag eftermiddag, mandag eller tirsdag. Jeg leder efter løbere i enten Kolding området eller Århus området, og er meget fleksibel med hvornår det skal være.

Selve artiklen bliver ikke som udgangspunkt bragt i nogen aviser, dog håber jeg at bruge den i forbindelse med netop Copenhagen Marathon.

Jeg håber rigtig meget at høre fra jer. På forhånd, tusind tak

Med venlig hilsen

Mads Olrik Berthelsen

[email protected]

Mobil: 29 93 14 83

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share