Perfect 10 træningsprogram


Frederik
 Share

Recommended Posts

Hej,

Jeg kunne godt tænke mig at prøve Perfect 10 træningsprogrammet. Det er primært for at øge massen på bryst og skulder området. Jeg burde have mulighed for at udføre programmet, med de dumbells + vægstænger + bænk jeg har derhjemme. Der er dog nogle aspekter af artiklen, som bliver svære for mig at forstå til fulde. Er der nogen, der har lavet en dansk udgave af dette program?

Ud over en træningsplan på dansk - eller knap så teknisk på engelsk, er der så nogen der har prøvet programmet. Hvordan var Jeres resultater? Er det nødvendigt med "is-massage" efterfølgende? Udstrækning er jo intet problem, men ismassagen, synes jeg virker lidt tam. Kan være han får ret.

Her er linket i hvert fald http://www.t-nation.com/free_online_articl...ect_10_training

Jeg ser frem til Jeres feedback!

Link to comment
Share on other sites

Tjaaa - kunne da være meget spas, at prøve og se om det giver resultat... DOG så gider jeg ikke tage i mit center 2 gange i løbet af en dag.. Men da du har "hjemme-gym" er det naturligvis ikke et prob for dig... Diciplin!

Tja, jeg har bare dumbells og en bænk. Man kan vel lave det meste hjemme:) Ellers kan man lave bodyweight øvelser, så man skulle kunne differentiere sin træning på de forskellige muskler uanset om man har noget hjemme eller ej.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share