Prof kost + træningshjælp søges


Skumposen
 Share

Recommended Posts

Hey MOL..

Er der nogen der kan henvise til en genial personlig rådgiver?

Jeg går efter maksimal styrke og genial kondi, selvfølgelig med at have en genial body.

Stats lige pt:

167cm

75kg

fedtpct: er ikke 100% sikker men mit eget bud og nogenlunde måling siger 10%

Mål:

167cm,

69kg

fedtpct: 7-8%

Jeg træner lige pt meget kondi + ret seriøs styrketræning - vil selv sige jeg er i meget god form, men mangler meget inspiration til hvodan jeg kommer det sidste stykke.

Jeg er selvfølgelig interesseret i og betale den rette pris for den rigtige hjælp. Jeg går med tanker om evt at skulle stille op til noget athletic fitness eller lignende, men det er noget jeg vil arbejde videre med og finde det rette mål med en træner.

Send mig en PM hvis I kender nogen/er en der kan tilbyde noget spændende..

Edited by Skumposen
Link to comment
Share on other sites

alt i alt ønsker jeg en komplet sammensat kostplan og træningsplan.

Føler egentlig godt jeg selv ville kunne lave et ok materiale, men savner noget nyt inspiration og vejledning til og få det ekstra ud af det, gøre det ekstra interessant og give det hele et ekstra pift..

Link to comment
Share on other sites

Hej Skumpose

Jeg kan for så vidt godt hjælpe, men bor i Odense. Jeg vil henvise til Kim, der arbejder i Equinox i Kolding, han har en grov hjemmeside på altforfit.dk.

Der kan du kontakte ham, han har en bred baggrund indenfor træning og kost.

Mvh

Tobias

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke et krav for mig man er bosat i kolding. I løbet af ganske kort tid flytter jeg selv til Esbjerg. Jeg tager gerne toget for den rette vejledning.

Har ikke behov for en der skal træne mig til daglig, men en der kan lave mig en fed plan jeg så selv kan gå efter..

Tak for forslaget Tobias jeg vil kigge på det så snart jeg er hjemme i aften.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har her til morgen mens der endnu er rimelig roligt i centret siddet og kigget lidt på et styrkeprogram jeg kunne finde på at køre.

Formål - generel og blive bomhamrende stærk, skal kunne bruge styrken i et svømmebassin. Derfor er der en del stabilitetsøvelser for blandt andet skulder.

Jeg har generelt problemer med min lænd er for stærk - hvilket udmynter sig i lændesvaj - derfor har jeg mavetræning hver 2 dag. Ligeledes for at kombensere for min hofteskål bliver roteret grundet meget stærke quads ift. baglår kører jeg ekstra bonus på leg curl for at stabilisere.

Jeg vil starte træningen op fra mandag d. 20/4 medmindre jeg blir sablet ned af kloge folk. Denne træning vil man kunne følge i den log jeg starter op. Der kan man også se hvad jeg har besluttet mit mål skal være.

Så hvis mit styrkeforslag ikke bliver sablet i jorden af profferne skal jeg så i samarbejde med en diatist eller lign. have lidt hjælp til kosten da der vil være en meget stor mængde kondi-træning - Se log why :)

3_Dages_Styrke_split___skumposen.doc

Mave_tr_ning___skumposen.doc

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share