Proteinbar vs. proteinshake


Broch
 Share

Recommended Posts

jeg ved godt at proteinshake umiddelbar er bedst, da det er ren protein, men jeg tager også højde for at det er nemmere hvis man har travlt om morgenen at tage en proteinbar med,

jeg overvejer meget at lave mine egne proteinbare, men hvis det er meget bedre at tage en shake så vil jeg hellere det.

nu ved jeg at hvis man lave bare er der ca 200 cal i , og jeg prøver at lade være med at indtage så mange calorier ?

Link to comment
Share on other sites

Købeproteinbarer er over en bred kam noget værre lort. 1. eller 2. ingrediensen er som regel fructose/glucose.

Jeg kan sagtens følge det med det praktiske, så at lave dem selv er nok det bedste bud.

Jen kender det godt selv, jeg sidder på kontor, ofte 10 timer om dagen. Proteinbarer er praktiske, så enten laver jeg dem selv, køber de mindst dårlige (ofte dyre). Ellers er frugt/grønt + nødder også praktiske.

Link to comment
Share on other sites

Købeproteinbarer er over en bred kam noget værre lort. 1. eller 2. ingrediensen er som regel fructose/glucose.

Jeg kan sagtens følge det med det praktiske, så at lave dem selv er nok det bedste bud.

Jen kender det godt selv, jeg sidder på kontor, ofte 10 timer om dagen. Proteinbarer er praktiske, så enten laver jeg dem selv, køber de mindst dårlige (ofte dyre). Ellers er frugt/grønt + nødder også praktiske.

Må jeg spørge hvorfor du ikke er fan af fructose/glucose. Og er der ikke desuden fructose i frugt og i noget grønt?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share