Fleece/shell til løbetræning?


mmoerch66
 Share

Recommended Posts

Jeg løbetræner ca. 3 gange om ugen, og bliver meget varm, når jeg træner. Derfor træner jeg i tøj, der kan afgive varmen - men problemet er, at jeg efter træning lynhurtigt begynder at fryse. Og nu, hvor jeg er begyndt at tage ud til løb osv., mangler jeg en overtrækstrøje/jakke/fleece, der kan holde mig varm på vejen hjem.

Men jeg gider ikke slæbe rundt på en kæmpe striktrøje - er der nogen, der kan anbefale mig, hvad retning, man skal gå i? Jeg tænker umiddelbart noget microfiber, måske med vindtæt inderside? Skal jo kunne klare, at jeg stadig sveder en del, men samtidig fryser...

Link to comment
Share on other sites

Jeg bruger tit bare en HH langærmet udertrøje, den lade sveden fordampe, og holder mig nogenlunde fri for kulde fra vinden...

Du kan også købe en soft shell jakke... jeg syntes Berghouse har noget fedt udendørs tøj som man også kan bruge til løb... bla en fed et lage goretex jakke som holder både vand og vind ude, men ikke vejer eller fylder meget... Jeg bruger den mest når jeg cykler, men kan ikke se hvorfor du ikke også skulle kunne bruge den i løb :o)

Jeg ved ikke hvor det forhandles i dk, men www er sikkert et godt bud på at få det lidt billiger end her hjemme også?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share