Power Stepper


Stepper87
 Share

Recommended Posts

Hej folkens.

Jeg er 190cm høj,

vejer 105kg,

Mit mål er i første omgang at smide 10 kg.

Jeg er lige gået igang med at bruge min stepper igen. Startede op for 2 uger siden med små ture på 20 min, hvor jeg steppede igennem og fik pulsen godt op og vende.

Den sidste uges tid har jeg hver dag taget en tur på stepperen. Turen varer 40-45 minutter, min puls ligger og svæver imellem 140-170 og ifølge min stepper sættes der 2000KJ af på sådan en tur.

Jeg går til styrketræning 1-2 gange i ugen også, bruger en times tid pr. træning. Benytter mig af de normale maskiner dernede, bænkpres, skråpres og massevis af øvelser med fri vægte.

Jeg er begyndt at koncentrere mig om hvad jeg fylder i hovedet.

Lever af tunsalat og mørkt grovkernet rugbrød i hverdagen. I weekenden sætter jeg det hele på pause, det hænder at jeg får en stor håndfuld øl indenbors og sommetider bestilles der også en junk pizza.

Hvis jeg fortsat bruger min stepper 40-45 min om dagen som jeg har afsat nu, kan nogen så sige om der vil forekomme positive resultater ? Er det forkert af mig at lægge vægt tabet til side i weekenderne ? Er min træning hård nok ? Alle hjælpelige svar og tips er velkomne. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share